Yeni yıl kutlamaları

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Selvi SOYLU
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:50
Puanları 36
Solutions 0
Katılım
3 Eki 2009
Mesajlar
2,858
Tepki Skoru
1
Puanları
36
Yaş
38
Konum
istanbul-Beykoz
@Selvi SOYLU
ben sorun olarak gördüğüm birşeyi paylaşmak istiyorum.ben anasınıfında yeni yıl kutlamalarınıı doğru bulmuyorum.31 aralıkta yıl başı kutlanır kazanımı vermek istemiyorum.başka milletlerin ağaç süsleme adetlerini çocuklara empoze etmenin kendi kültürümüzü yok etmek,eskitmek olduğunu düşünüyorum.artık öğrenciler cumhuriyet bayramı 23 nisan etkinliklerine katılmıyorlar.geçen yıl okulumuzun 23 nisan töreninde sadece etkinlik yapacak öğrenciler vardı.ve bu beni çok üzdü.kurban bayramı ramazan bayramı kendi dini ve milli bayramlarımızda bu kadar etkinlik yapmıyoruz.meslektaşlarımla biraraya geldiğimizde sürekli bunları konuşuyorum ve sizlerle de pylaşmak istedim.ben sırf bu yüzden 23 nisan balosu hazırlayacağım bu yıl ve okulumuzdaki öğretmenleri de davet edeceğim.çocuklarla çekiliş yapıp hediyeleşeceğiz..herkese tavsiye ederim.lütfen kendi değerlerimize ve kültürümüze sahip çıkalım.çok rica ediyorum!!!!...
 
Merhaba hocam,tabiiki kendi değerlerimize sahip çıkmalıyız öncelikle. Ama toplumumuzda yabancılaşma fazlaca var sevgililer günü vb. Bazı seylerede ayak uydurmak zorundayız. önemli olan biz yılbasını ne sekilde cocuklara veriyoruz... Noel baba vs mi yoksa eski bir yıl bitiyor,yeni bir yıl başlıyor,bir yas daha büyüyoruz,aylar,mevsimler,zaman kavramını vererek yapıyorsak amacına uygun bir şekilde,geri kalan süslemeler cocuklar için sadece eglence olarak kalır,aldıkları bilgiler onlara ışık tutar düşüncesindeyim.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst