Puanları
36
Solutions
0
- Katılım
- 3 Eki 2009
- Mesajlar
- 2,858
- Tepki Skoru
- 1
- Puanları
- 36
- Yaş
- 38
- Konum
- istanbul-Beykoz
ben sorun olarak gördüğüm birşeyi paylaşmak istiyorum.ben anasınıfında yeni yıl kutlamalarınıı doğru bulmuyorum.31 aralıkta yıl başı kutlanır kazanımı vermek istemiyorum.başka milletlerin ağaç süsleme adetlerini çocuklara empoze etmenin kendi kültürümüzü yok etmek,eskitmek olduğunu düşünüyorum.artık öğrenciler cumhuriyet bayramı 23 nisan etkinliklerine katılmıyorlar.geçen yıl okulumuzun 23 nisan töreninde sadece etkinlik yapacak öğrenciler vardı.ve bu beni çok üzdü.kurban bayramı ramazan bayramı kendi dini ve milli bayramlarımızda bu kadar etkinlik yapmıyoruz.meslektaşlarımla biraraya geldiğimizde sürekli bunları konuşuyorum ve sizlerle de pylaşmak istedim.ben sırf bu yüzden 23 nisan balosu hazırlayacağım bu yıl ve okulumuzdaki öğretmenleri de davet edeceğim.çocuklarla çekiliş yapıp hediyeleşeceğiz..herkese tavsiye ederim.lütfen kendi değerlerimize ve kültürümüze sahip çıkalım.çok rica ediyorum!!!!...