Ve yine duygularım...

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan deria83
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:20
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
2,315
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
42
Konum
ANKARA-ÇANKIRI
@deria83
Nedir bu çelişki?
Zaman mı her şeyin ilacı?
Peki zamanın bizden alıp götürdükleri?
Sevgiyi,onuru,gururu,güveni,….
Kolay mı bunları kaybetmek?
Evet kazanmak için yine zaman…
Artık düşünmek de zor geliyor…
Yenmeye çalıştığım o kadar çok şey varken
Düşünceler bunları kaldıramaz oldu…
Hayatın bana sundukları…yavaş yavaş kayboluyor…hoşçakalın…

DeRyA;)
 
canım benim ne güzel yazmışsın..amin allah herkesin kalbine göre versin herşeyi;)
teşekkürler
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst