Van'da biz de olabilirdik..

Puanları 36
Solutions 0
Katılım
6 Nis 2009
Mesajlar
1,583
Tepki Skoru
0
Puanları
36
Yaş
43
Konum
Balıkesir, Erdek
Web sitesi
www.facebook.com
@serkanalpertosun
[h=6]‎(Van Merkezinde 3 öğretmen ve Erciş’te 19 öğretmen olmak üzere 22 öğretmenimizin hayatını kaybettiği bilgisi alınmış.)

MAYIS SONU ATANMIŞTIM ERCİŞ - ÇOBANDÜZÜ KÖYÜ'ne..
KUZUCUKLARIM ÇOK DUA ETMİŞTİ 'Öğretmen'im Gitmesin' DİYE. ONLARIN DUASIYLA BALIKESİR'DE KALDIM.

Hayattayım ama hüzünlüyüm.. ÖLÜM O KADAR YAKINIMIZDA Kİ..
“Her nerede olursanız olun ölüm sizi bulur; yüksekçe yerlerde tahkim edilmiş şatolarda olsanız bile.”(Nisa/78.)



YAŞAMAK ŞANS'TIR. KULLANMAYI BİLİN ARKADAŞLAR..[/h]
 
hocam ne denir kiii sanslıymıssınız,acıyı yasayanlara sabırlar diliyoruz ....
 
Serkena hocam kader işte...Allah geride kalanlara dayanma gücü versin:( Kyk yurdundaki öğrencilere içim yandı çok...Yurdun her yanından okumaya diye gelip bu acı sonla Van'da karşılaştılar...
 
Düşünüyorum; kendimi o insanların yerine koymaya çalışıyorum. Aklımın sınırlarını zorluyorum. Hayali bile bu kadar korkunç, ürkütücü, soğukken; gerçeği nasıldır? Allah yaşayanlara SABIR versin. Yaşamını yitirenlere de RAHMET eylesin.
 
Allah yardımcıları olsun.Benim de Van' da anasınıfı öğretmenliği yapan arkadaşım enkazdan çıkarılmış,ama 6 yaşındaki kızı hala enkazın altında lütfen dua edelim.Sağ salim çıkar inşallah.
 
çok zor arkadaşlar.. Geride kalanlara Allah sabır versin :(
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst