Uzay İle İlgili Etkinlikler

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan sdf
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:57

sdf

Puanları 0
Solutions 0
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
26
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
40
@sdf
elimden geldiğince birşeyler yapmaya çalışıyorum umarım işinize yarar..
 
Paylaşımlarınız için çoook teşekkürler...:)
 
harika bunlar paylaştığın için tşekkürler sdf
 
çok güzel paylaşımların için teşekkürler...
 
TEŞŞŞŞEKÜR! :36_3_12:EDERİM!
 
[align=center][/align]
[align=center][/align]
 
evet bencede çok güzeller...
teşekkürlerr..!!
 
etkinliklerinin hepsi çoook güzel :) :) :) teşekkürler...
 
ço güzel arkadaşım ama o ufoları nasıl yaptığınızı bi anlatıversen iyi olacak:)anlatıverir misin?
 
çok güzel olmuş teşekkürler...
 
teşekkürler hepsi de cok güzel olmuş:)
 
TEŞEKKÜRLER ...BU RESİMLERİ ALÜMÜNYUM FOLYO İLE YAPILIRSA DAHADA GÜZEL OLUR.BUDA BENDEN BİR FİKİİR.
 
ellerinize saglik
 
hepsi çok güzel sağol
 
papatya1911' Alıntı:
ço güzel arkadaşım ama o ufoları nasıl yaptığınızı bi anlatıversen iyi olacak:)anlatıverir misin?

eğer farkettiysen hepsinin yapımı farklı ama genelde yarım daire şeklinde kesilmiş olan kağıtlar huni şeklinde yapıştırılıyo daha sonra onun üzerinde oynamalar yapılıyo mesela orada boşluk yapmak için o huni şeklinin uç kısmı içeri doğru bastırılarak çökütürülüyo ama kuvvetli bir yapıştırıcı kullanmak lazım ve kağıtlar da ince olmamalı biraz da senin ve çocukların yaratıcılığına kalmış ama temelde o şekil var
 
mobil çok güzel olmuş nasıl yaptıgınızı ögrenebilirmiyim şimdiden teşekkür ederim
 
ellerinize sağlık hepsi çok güzel olmuş
teşekkürler
 
HEPSİDE ÇOK GÜZEL ELLERİNİZE SAĞLIK.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst