Usta öğreticilik bitiyor mu?

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan rapper_nilgun
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:05
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
24 Eki 2007
Mesajlar
79
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
40
@rapper_nilgun
Slm arkadaslar bu sene kpss ye girenlere mujde
kontehan aciliyor baya okul Önceci alinicak mis insallah bizede gulerrde kazanirizz
 
eskiden liseden mezun olunca sertifika alıp öğretmenlik yapılıolu usta öğretici olarak artık o yokmuş doğru mu..
 
eskiden liseden mezun olunca sertifika alıp öğretmenlik yapılıolu usta öğretici olarak artık o yokmuş doğru mu..

evet liseden mezun olanlar usta öğreticilik yapamayacaklar
 
önlisans mevzunları yapabilcek mi?
 
arkadaslar peki aöf okuyanlarda mı yapamıcak bilgisi olan var mı?????
 
Danıştayın kararından sonra lisans mezunları dışında kimse yapamayacak.
 
Açıköğretim Fakültesi Okul Öncesi Lisans Programı 4 yıllık bir bölümdür.
 
Anadolu Üniversitesi AÖF mezunları elbette 4 yıllık bir programdan mezun oluyorlar.
 
Liseliler yapamiyor aÖf okuyanlar İse ÜÇÜncÜ siniflar Ön lisans belgesi alip calisabiliyor
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst