Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
2009-2010 eğitim öğretim yılında yani bu yıl yenşi yasa çıkartıldı artık çocuk gelişimi lise mezunları usta öğretici olamayacak. sadece lisans, önlisans ve açıköğretim 3 ve 4. sınıflar usta öğretici olarak atanabilecek
bu karar sadece lise mezunlarını ve açıköğretim 1 ve 2. sınıfları kapsıyor. 3.ve 4. sınıflar önlisans olarak göründüğü için onlar görev alabilecek. ama lise mezunları ile 1. ve 2. sınıfta okumakta olan öğrencilere görevlendirme yok. Herkez hakkında hayırlısı olsun...