Usta öğretici

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan sibel90
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:23
ben de açtım yine de açarım
 
2009-2010 eğitim öğretim yılında yani bu yıl yenşi yasa çıkartıldı artık çocuk gelişimi lise mezunları usta öğretici olamayacak. sadece lisans, önlisans ve açıköğretim 3 ve 4. sınıflar usta öğretici olarak atanabilecek
 
bu karar sadece lise mezunlarını ve açıköğretim 1 ve 2. sınıfları kapsıyor. 3.ve 4. sınıflar önlisans olarak göründüğü için onlar görev alabilecek. ama lise mezunları ile 1. ve 2. sınıfta okumakta olan öğrencilere görevlendirme yok. Herkez hakkında hayırlısı olsun...
 
sadece aöf 3ve 4 sınıföğrencileri yüksekokul mezunu ve lisans mezunları başvurabiliyor
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst