Kız meslek lisesinin çocuk gelişimi bölümünü, dışarıdan 8 ay veya bir yıl sürede bitirilebildiğini duymuştum hatta bu eğitime başlayan tanıdıklarım var, fakat ben geç kaldığım için başvuramadım.Bu konu ile ilgili herhangi bir bilginiz var mı? ben İzmir'deyim, burdaki kız meslek liselerini aradım bunu artık yapmadıklarını söylediler ancak iki yıl devam edersem diploma alabilicemi söylediler.Ben ise daha kısa sürede bitirebilmek istiyorum, bildiğiniz veya duyduğunuz hızlandırılmış telafi eğitimi veren bir okul var mı? il önemli değil.