hocam benim köyde 2. senem kısa süreli tecrübem bana köyde baştan kuralları koyup tavrınızı velilere belli etmeniz ve okulöncesinin önemini kafalarına kazımanız gerektiğini öğretti. orasının bakımevi değil çocuklarının eğitim için geldiklerini ve herşeyin çocukları için olduğu üzerinde durmanız gerekiyor... çocuklara gelince merkezdeki gibi belli bi temelle gelmiolar ama üzerlerine düşerseniz hazineleri keşfediyorsunuz. ilk zamanlar tuvalet eğitimi yeme içme ile geçio ben geçensene ilk aylarda çocuklara hiç birşey veremeyeceğim sanırım böle gidecek die düşündüm ama zamanla herşey ilerledi yeterki vazgeçmeyelim..