Şubat ataması yok

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan safis1
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:03
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
3
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
46
@safis1
arkadaşlar şubatta atama yok boşa umitlenmeyın memurlar nete bakın
 
MEB, 2011 Şubat ayında atama bekleyen öğretmen adayları hakkında çıkan haberlerle ilgili açıklama yaptı.
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), daha önce şubat ayı içinde atama yapılmayacağının duyurulduğunu, buna karşın öğretmen adayları üzerinde şubat ayında atama yapılacağı beklentisi yaratıldığını belirterek, eğitim öğretimin bütünlüğünün aksamaması için her yıl yaz döneminde tek atama yapılacağını bildirdi.:::emot101:
 
ya anlamıyorum nimet kendisi demedimi özür gurubundan boşalan 200lik kadroya yeni atama yapacağım diye? şimdide yapmıymıycam nanik nanik diyor....:emot60: çıldırıcam vallahi ya
 
ben de seçimde onlara nanik yapacağım bütün sülalemle beraber!
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst