MEB, 2011 Şubat ayında atama bekleyen öğretmen adayları hakkında çıkan haberlerle ilgili açıklama yaptı.
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), daha önce şubat ayı içinde atama yapılmayacağının duyurulduğunu, buna karşın öğretmen adayları üzerinde şubat ayında atama yapılacağı beklentisi yaratıldığını belirterek, eğitim öğretimin bütünlüğünün aksamaması için her yıl yaz döneminde tek atama yapılacağını bildirdi.:::emot101: