Stajerlik nasıl kalkar...

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan samelif
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:07
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
89
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
45
Konum
istanbul
@samelif
arkadaşlar ben lisans mezunuyum özel bir anaokulunda işe başladım stajerliğim nasıl kalkar bilgi verirseniz çok sevinirm teşekkürler..
 
meraba bulunduğunuz bölgenin milli eğitim müdürlüğüne gidip okulda çalıştığınıza dair evraklarla birlikte hazırllayıcı ve temel eğitim seminerlerine katılmanız gerekir.
 
peki seminer sonunda sınava girmem gerekiyormu?cevap için çok teşekkürler
 
evet sınava girmeniz gerekiyor.
okuluza müfettişler gelip sizi değerlendirir ama sizin bir nolu sicil amiriniz okul müdürüdür.
 
teşekkürler cevap için
 
benim bildiğim kadarıyla 2 tane sınava girmeniz gerekiyor ve çalıştığınız kurumda 1 yılı doldurmanız da gerekiyor
 
temel eğitim, hazırlayıcı eğitim,uygulama eğitimi...ılk ıkısınde sınav var uygulamada dosya teslım edılıyor.en az bır seneyı doldurmak lazım
 
Arkadaşlar bununla ilgili biraz ayrıntıya girerer misiniz? Mesela kadrolu değilsek hangi kurumlarda stajyerlik kalkabiliyor? Devlet okullarında olabiliyor mu? Evrak işlerinde nelere dikkat etmeli? Sanırım özel okullarda kaldırılabiliyor. Tam günlük devlet ana okulları bu kapsama giriyor mu? Diyelimki özel bir okulda göreve başladık. Stajyerliğin kalkması için ne gibi şeyler yapılmalı?

Bunlar hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim. Teşekkürler...

Bir sorum daha var. Diyelimki özel bir kurumda stajyerliği kaldırdık. Kadrolu olduktan sonra tekrar stajyer olunuyor mu yani kadroyu aldıktan sonra tekrar bu kurslar alınıyor mu? Yoksa kadrolu olunca stajyerliğimiz kalkmış olarak mı başlıyoruz?
 
arkdaşlar yok mu bu konuda bilgi sahibi olan?
 
Arkadaşlar açık ögretim okurken stajerligi kaldırmak söz mümkün olabilir mi? eger ki böyle bişey mümkünse devlet okulunda usta ögreticilik yaparak stajerlik kalkarmı? Bilen arkadaşlar varsa yardımcı olursa sevinirim. Teşekkürler....
 
Arkadaşlar açık ögretim okurken stajerligi kaldırmak söz mümkün olabilir mi? eger ki böyle bişey mümkünse devlet okulunda usta ögreticilik yaparak stajerlik kalkarmı? Bilen arkadaşlar varsa yardımcı olursa sevinirim. Teşekkürler....

usta öğreticilik yaparak stajerlik kalkmaz.
atandıktan sonra birinci yılın sonunda stajerlik kalkar.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst