Sponsor için yardım............

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan baysaltayfun
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:45
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
918
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
45
Konum
uşak mazide kaldı AYDINdayım
@baysaltayfun
:36_3_12:Arkadaşlar 1 senelik emeğimin karşılığını bu sene alıyorum parkımı yaptırdım geliyor derken sınıfımın için aradığım sponsoru buldum...Eğer aksilik çıkmazsa haziranda sınıfı düzenletip eylülde yeni sınıfta eğitime başlanacak (ben tayin isteyeceğim eğere çıkarsa hiç çalışmadan gideceğim sınıfımdan benden sonraki arkadaşa hediyem olcak)Fakat yardımcı olacak kişi yurtdışında ve haftaya geliip benimle görüşüp ihtiyaç listemi alacakmış

:36_11_13:....oyuncak materyal birden kafam öyle karıştıki siteleri geziyorum katologlar istedim ne isteyeceğimi şaşırdım istek listemi en kısa zamanda istiyorlar.Sizlerden istediğim boş sadece dolap olan bir sınıf düşünerek bana sınıfıma neler istebileceğim konusunda yardımcı olmanız Acil yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar :congratulationscut4
 
Canım sen tututuğunu koparırsın zaten. Bunu da başarmışsın. Tebrik ederim seni. Bence en çok fen ve tabiat köşesinde materyal sıkıntısı yaşıyoruz. Bunlar bilgilerin somutlaştırılması konusunda önemli ve gerekli materyaller. Bunu hepimiz biliyoruz . Bu köşeyi dolduracak materyalleri (mikroskop, mıknatıs, büyüteç, bitki tohumları, çeşitli kitap, afiş ve resimler vb) isteyebilirsin. Müzik aletleri (org, orff,zil, bir kaç tane deri davul, ahşap ritim sopaları vb.) isteyebilirsin. Hadi canım kolay gelsin sana......
 
Canım sen tututuğunu koparırsın zaten. Bunu da başarmışsın. Tebrik ederim seni. Bence en çok fen ve tabiat köşesinde materyal sıkıntısı yaşıyoruz. Bunlar bilgilerin somutlaştırılması konusunda önemli ve gerekli materyaller. Bunu hepimiz biliyoruz . Bu köşeyi dolduracak materyalleri (mikroskop, mıknatıs, büyüteç, bitki tohumları, çeşitli kitap, afiş ve resimler vb) isteyebilirsin. Müzik aletleri (org, orff,zil, bir kaç tane deri davul, ahşap ritim sopaları vb.) isteyebilirsin. Hadi canım kolay gelsin sana......

hocam iyiymiş valla arkadaş yazmış zaten bulara ilaveten ki koparabilirsiniz ben una inanıyorum tepegöz yada projeksiyon cihazı isteyebilirsiniz.
 
gülis ve arjin teşekkür ederim bunların hepsini not alıyorum

haydi arkadaşlar yardım fikirlerinizi bekliyorum
 
sınıfımın sponsoru ben tatildeyken çalışmalara başladılar telefonla bağlantı kurup tüm organisazyonları ayarladılar sınıf boşaltılıp yeniden bir sınıf kuruluyor fakat ben o sınıfta çalışamayacağım artık malum eşimin aydın ortaklara tayini çıktı bende eşdurumundan tayin istedim ....yeni eğitim öğretim yılında başka yerlerde mutlu ama biraz buruğum(ah bide müdür bu yaptıklarımın kymetini bilse aramaya bile tenezül etmiyor ilgilenmiyor sponsorlar bana ulaşıyor )
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst