Puanları
0
Solutions
0
- Katılım
- 25 Eki 2007
- Mesajlar
- 918
- Tepki Skoru
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 45
:36_3_12:Arkadaşlar 1 senelik emeğimin karşılığını bu sene alıyorum parkımı yaptırdım geliyor derken sınıfımın için aradığım sponsoru buldum...Eğer aksilik çıkmazsa haziranda sınıfı düzenletip eylülde yeni sınıfta eğitime başlanacak (ben tayin isteyeceğim eğere çıkarsa hiç çalışmadan gideceğim sınıfımdan benden sonraki arkadaşa hediyem olcak)Fakat yardımcı olacak kişi yurtdışında ve haftaya geliip benimle görüşüp ihtiyaç listemi alacakmış
:36_11_13:....oyuncak materyal birden kafam öyle karıştıki siteleri geziyorum katologlar istedim ne isteyeceğimi şaşırdım istek listemi en kısa zamanda istiyorlar.Sizlerden istediğim boş sadece dolap olan bir sınıf düşünerek bana sınıfıma neler istebileceğim konusunda yardımcı olmanız Acil yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar :congratulationscut4
:36_11_13:....oyuncak materyal birden kafam öyle karıştıki siteleri geziyorum katologlar istedim ne isteyeceğimi şaşırdım istek listemi en kısa zamanda istiyorlar.Sizlerden istediğim boş sadece dolap olan bir sınıf düşünerek bana sınıfıma neler istebileceğim konusunda yardımcı olmanız Acil yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar :congratulationscut4