Sözleşmelilere Bir YALAN daha.....

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan kilavuz1
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 4:04
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
775
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
41
Konum
Ordu- Şanlıurfa/Siverek
@kilavuz1


Başbakan R.Tayyip ERDOĞAN hükümete yakınlığı ile bilinen bir sendikanın genel kurulunda, “Sözleşmelilerin kadroya geçirilmesi konusunda çalıştıklarını, bunun KHK ile yapılmasının mümkün olması halinde 12 Haziran Genel Seçiminden önce, KHK ile mümkün olmaması durumunda ise seçimden sonra yapılabileceğini söylemişti.
Başbakanın bu konuşması gerek bu hükümet sendikası gerekse hükümete yakın basın yayın kuruluşları tarafından “sözleşmelilere müjde” olarak haber yapılmıştı. Bizim Türkiye Kamu Sen olarak yaptığımız araştırmada da, KHK ile tüm sözleşmelilerin kadroya geçirilmesinin mümkün olduğu anlaşılmaktadır. Ancak, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Sayın Ömer Dinçer, 23 Nisan resepsiyonunda yaptığı açıklamada, KHK ile sözleşmelilerin kadroya alınmasının mümkünolmadığını belirtti. İşte Ömer Dinçer’in açıklaması;
“Hükümete tanınan kanun hükmünde kararname çıkarma yetkisinde, sözleşmeli personelle ilgili bir hüküm olmadığını dile getiren Dinçer, bunun başka bir kanun konusu olduğunu, bu konuda bir gelişme bulunmadığını ifade etti.
Sözleşmeli personel istihdamındaki esas meselenin Doğu ve Güneydoğu'daki hizmetlerin aksamaması olduğunu vurgulayan Dinçer, ''Sözleşmeli personel, sabit bir kadroyla görevlendirildiği için hizmetini orada veriyor ama eğer kadroya alırsanız hastalık, eş durumu ve benzeri sebeplerle o bölgeden bu tarafa bir geçiş sözkonusu olacak diye endişemiz var. Acaba bu sorunu aşabilir miyiz diye araştırılmak üzere bir talimat verildi ama biz henüz o konuya eğilemedik'' diye konuştu.
Kamuda toplam sözleşmeli personel sayısının 226 bin olduğunu dile getiren Dinçer, bu konuda henüz hiçbir çalışma yapılmadığını kaydetti. Dinçer, ''Bu konu seçim sonrasına kalacak herhalde'' sorusuna karşılık, ''Hele hele kanun gerekiyorsa zaten başka yapacak bir şey yok'' dedi.

Bu durumda sözleşmelilerin kadroya geçirilmesi seçimden önce mümkün görülmemektedir. Seçim bittikten sonra da, AKP nin İktidar olması halinde, sözleşmelilere kadro verilmesinin mümkün olmayacağı, tam tersine sözleşmeli personel alımının tam gaz devam edeceği açıktır. Bütün bu yaşananlardan sonra şu tespit yanlış olmayacaktır. Sözleşmeli öğretmen, sözleşmeli ebe, hemşire, sözleşmeli tüm çalışanlar hem iktidar hem de bunların yandaşı sendika tarafından bir kere daha aldatılmıştır.
Hükümetin, gerçekten istemesi halinde TBMM’den aldığı yetki çerçevesinde, çıkaracağı bir KHK ile tüm sözleşmeli personeli tek kalemde, hiçbir şarta bağlı kalmaksızın kadroya geçirmesi mümkündür. Başbakan’ın verdiği bu söz üzerine sünger çekilmeksizin yerine getirilmesi ve bir beklenti içine sokulan sözleşmelilerin daha çok mağdur edilmemesi Türkiye Kamu Sen ve TÜRK EĞİTİM-SEN olarak temel isteğimizdir. Verilen sözlerin en yakın takipçisi olacağımızdan kimsenin şüphesi olmamalıdır. Yalan, dolan ve aldatma üzerine siyaset yapmak köhne bir anlayıştır. Böyle bir anlayışın sahibine de hiçbir fayda sağlamayacağı açıktır.




http://www.turkegitimsen.org.tr

SÖZLEŞMELİLERE KOCA BİR YALAN MI SÖYLENDİ? - Türk Eğitim-Sen Genel Merkezi
 
hiç şaşırmadık yine..paylaşım için teşekkürler özal hocam!!!
 
hiç şaşırmadık yine..paylaşım için teşekkürler özal hocam!!!

Rica Ederim Selvi HOcam, keşke Böyle Yalanlar olmasa bizde bunları paylaşmasak ama olmuyor işte.... Kendilerinin Palazlandırdığı, Sendika Kuklası Yandaş-SEN de, kendileri gibi ÖĞretmenlerimize her türlü SÖz(!!!)ü veriyor ama sadece Ümütlendirdikleri ile kalıyor.....

Çocuk Oyuncağı mı bu ya? Önce 55 Bin de, Sonra HAziranda yapılması gereken 30 bin ek ALımı 55 Bin içinden Al, sonra da kalk de ki: 30 binden başka en fazla 10 BİN Öğretmen alacağız... BU nasıl bi saçmalıktır... o 30 BİNİN ek ALIM olması gerekirken Kalkmışlar verilen 55 BİN ÖĞRETMEN alımı da YALAN, KAdro SÖZ(!) ü de yalan.... Söz verip tutmamak Onursuzluktur
 
ben artık söylenenlere inanmıyorum..özellikle bu sözleşmeli öğretmenlik konusunda..seçimlere de az kaldı zaten..herkes kimin ne olduğunu biliyor..ya biz öğretmenlere eğitim hariç herşeyi konuşturtuyolar ya helal olsun..inanır mısınız etkinlikler eklioruz siteye güzel paylaşımlar yapıyor üyelerimiz sağolsunlar..etkinliklik konularına maksimum yazılan yorum 10 dur..ataamadır ,,iptal edilen sınavlardır,,bu tür konulara 200-300 yorum var..yazık değil mi..bizi eğitimle uğraştırsınlar artık ya..herkes çok yoruldu..birileri duysa artık sesimizi..ama nerde..herkes kurulmuş makam koltuklarına..atalarımız boşa dememişler aç tokun halinden ne anlar diye..bende diyorum kii siyasiler halkın derdinden ne anlar onların karnı ttok sırtı pek..
 
ben artık söylenenlere inanmıyorum..özellikle bu sözleşmeli öğretmenlik konusunda..seçimlere de az kaldı zaten..herkes kimin ne olduğunu biliyor..ya biz öğretmenlere eğitim hariç herşeyi konuşturtuyolar ya helal olsun..inanır mısınız etkinlikler eklioruz siteye güzel paylaşımlar yapıyor üyelerimiz sağolsunlar..etkinliklik konularına maksimum yazılan yorum 10 dur..ataamadır ,,iptal edilen sınavlardır,,bu tür konulara 200-300 yorum var..yazık değil mi..bizi eğitimle uğraştırsınlar artık ya..herkes çok yoruldu..birileri duysa artık sesimizi..ama nerde..herkes kurulmuş makam koltuklarına..atalarımız boşa dememişler aç tokun halinden ne anlar diye..bende diyorum kii siyasiler halkın derdinden ne anlar onların karnı ttok sırtı pek..

Hocam Çok doğru sözler bunlar. Biz ÖĞretmenler olarak En büyük işimiz, Eğitim Dışı İşler oldu ne yazık ki... Ücretli,Sözleşmeli, Kadrolu ayrımı yapılarak, 21. yüz yılda HALEN ücretli Öğretmenliği devam ettiriyorlar... HOcam Eğitimin temel problemleri halledilmeden Ne FATİH(!) pojesi, Ne İTHAL Öğretmen, Ne KADRO Sözü, Ne de OKul Öncesinde % okullaşma hedefi...... Önemli olan okullaşma değil ki, Öğretmen yok atanacak... Sen kalk fatih Projesine 1.5 Milyar DOLAr para ayır ama öğretmen ATAMA;(MA) ya gelince iş YAN ÇİZ...., İktisatçıları, tarımcılıar, SInflara koy, OKullar öğretmensiz olsun... O göstermelik Poje parasına Atanmayan Öğretmen kalmazdı ama Ülkenin dinamizmi sözndürülüyor ne yazık ki.....
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst