arkadaşlar bildiğim kadarıyla bize geri verilmiyor evet sözleşmelilerin damga pulu parası..ne kadar pahalıysa artık bu pul!!üstelik bu para 4 senedir sözleşmeli olduğum halde bu sene bizim ilçadekilerden ilk defa alınıyor bi hata olmuş geriye dönük olanları da isterlerse vermek zorundaymışız yani onların hatasının bedelini yine biz ödeyeceğiz...