Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar sözleşmeli özür grubu şubatta açılacak deniliyo bilgisi olan var mı?kadroludan sonra olur diye söylentiler var ama yoksa taaaa hazirana kalcaz yaaa