arkadaslar şimdi sözleşmeli durumları puanları nolur bilen var mı? ciddi manada sıkıntılı bir dönem ve harbi harbi bunalmıs durumdayım..tahmini bilgisi olan soylesin lüutfen..
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!