Son durum-sözleşmeli alım

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan istanbullum
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:09
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
158
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
@istanbullum
arkadaslar şimdi sözleşmeli durumları puanları nolur bilen var mı? ciddi manada sıkıntılı bir dönem ve harbi harbi bunalmıs durumdayım..tahmini bilgisi olan soylesin lüutfen..
 
aynen hocam, sizin puanınızı bilmiyorum ama ben 67,849 ile sadece istanbul yazarak açıkta kaldım. 72 paundan 67'ye düştüm, kahretsin!!!off evde olmak güzel ama 1 yıl olduartık, çok sıkıldım:((((

okulların puanları belli olsun, tahmin etmeye başlarız hocam. bu akşam belli olur sanırım. sizin puanınız ve tercihleriniz nedir?
 
canım acıkcası utanarak diyorum ki puanım 53.9..garip bir halde umutluyum bende..istanbul dısını özel nedenlerden dolayı yazamıyorum..
sanki bana puanlar son kez ve ciddi manada dusecek gibi geliyor..bilemiyorum..
 
benim puanda 54 bende istanbul yazmayı düşünüyorum inşallah herkes için hayırlısı olur, içimde garip bir umut var olur inşallah şu günlerde geçmek bilmiyoki offfki ne offff kadroluda puan kaçta kaldı bilen varmı arkadaşlar ?
 
68 diye duydum ama meb henüz açıklamadı..inşallah hepimiz atanırız.benim de puanım 53.8..sizce sözleşmeli kaça düşer?
 
Arkadaşlar ben sözleşmeli alımda tüm branşlardan genel olarak 3000 kişinin kadrolardan boşalma olduğunu duydum.Bu durumda çok alım olması imkansız görünüyor.İnş böyle olmaz tek umudum buydu...:(((
 
bende 62 aldım inşallah sabırla bekliyorum
 
Benim puanım da 55.60 puandan 55 e düştüm.İnşallah alım çok olur çok bunaldım artık sadece istanbul yazdığım için geçen yıl atanamadım.İstanbul dışına gidemiyorum bebeğim var.İnşallah Allah gönlümüze göre verir hepimiz atanırız...
 
Arkadaşlar ben iptal edilen sınavda 59.5 gibi bir puan aldım.Daha sonra 2.sınavda daha fazla net yaptığımı hesapladım ama aynı net geldi fakat puanım 53.2 oldu bu kadar düşme olabilirmi.Daha önceden özel bir kolejde çalışıyordum ve atama için işimi bıraktım.şimdi bu hesaplama nasıl oluyor.Benim gibi tuhaf durumda olanlar yada bu konuda bilgi sahibi olanlar bana yardımcı olurlarsa çok sevinirim.İlk defa bu sitede yazıyorum bu konu belki bu bölüme yazılmayacaktı ama acemiliğime verin lütfen:-))
 
benım de sonraki sınavda puanım düştü hemde ciddi bir düşüştü 30bin kadroludan sonra 3bin sözleşmeli alınacak diye biliyorum bunun içinde ne kadarı okul öncesi olur tahmin dahi edemiyorum ama öncelik rehberlik ve sınıf öğret.olucak diye tahminediyorum hele rehberlikte 12 de kalmışdiye duymuştum ama hakkımızda hayırlısı
 
sözleşmeli alım durumuna bağlı olarak 2000 kişi alım olursa puanlar 60- 61 e düşer fakat alım az alursa en çok 65-66da kalır çünkü yığılma bu puanlar arasında çok fazla...
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst