Sınıfta kullandığımız kırtasiyeler

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan easygoing
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:06
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
145
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
47
@easygoing
merhaba arkadaşlar;
sınıflarınızda kullandığınız kırtasiye malzemelerinde marka olarak,kullanım şekli olarak neleri tavsiye edersiniz
 
Mesela ben kuru kalem boya yerİne nova colorun mum boyasini kullaniyorum bÖylelİkle sÜreklİ kalemlerİn ucu kirilmiyor ben de Çocuklarimda sİnİr olmuyor.

YapiŞtirici olarak prİt kullaniyorum

makas alirken de kÜt uclu aliyorum ama tavsan fİgÜrlÜlerİ tercİh etmİyorum Çabuk kiriliyor.
 
teşekkür ederim
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst