Sınıfımızın kapısı :)

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Roseser
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:01
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
16 Ağu 2011
Mesajlar
137
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Konum
Hatay
@Roseser
İLK paylaşımım :)
 

Ekli dosyalar

  • SAM_8311.jpg
    SAM_8311.jpg
    32.8 KB · Görüntüleme: 75
Çok güzel bir paylaşım. Elinize ve emeğinize sağlık.
İlk paylaşım için kocaman bir alkış :)
Nice güzel paylaşımlar dilerim. :)
Aramıza hoşgeldiniz. :):9:
 
çok güzel olmuş bana da fikir oldu..aramıza hoşgeldiniz..nice paylaşımlara!..
 
Teşekkür ederim beğeni ve ilginiz için .Aranızda olmak çok keyifli :)
 
Çok sağolun :) Yaralı olabilirsem ne mutlu bana. Yaptıklarımı sizinle sürekli paylaşmak isterim...
 
hayırlı,uğurlu olsun hocaaam ;D
bu çook güzel bi kapı olmuş ama yaa :))
teşekkürler hocam emeğinize,ellerinize sağlık =)
 
Girerken bizi karşılayan sevimli bişey olsun istedik :) Beğenmenize sevindim hocam çok sağolun.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst