Sınıfımın kapısına bahar değdi...

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan sevilnas
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:13
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
18 Eyl 2006
Mesajlar
2,999
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
44
Konum
SaMSuN_BaFRa
Web sitesi
sevilnas.azbuz.com
@sevilnas
teşekkürler
 
tesekkur ederım cok guzel gorunuyor bence emegıne saglık....
 
ellerine sağlık sevilciğim
süper olmuş sana yakısan bi faaliyet:D
 
çok güzel.. teşekkürler..
 
çok güzel olmuş, teşekkürler:)
 
çok hoşş ellerinize sağlık
 
çok güzel emeğinize sağlık
 
:thumbsup::thumbsup::36_3_12:Çoook güzell olmuşş ellerinize sağlıkkk
 
:)) teşekkürler sevilcim:)))
eline sağlık...
 
sağolun arkadaşlar.geçen seneki kapımdı.
 
harika görünüyor
 
sağolun arkadaşlar.beğenmenize çok sevindim.yeni kapımı da çeker gönderirim en kısa zamanda....
 
teşekkürler :))
 
emeğinize sağlık
 
teşekkürler
 
teşekkürler
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst