Şimdi atananlar ağustosta nolacakkk....

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan 12waw
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:13
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
13 Ara 2009
Mesajlar
73
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
41
Konum
yozgat
@12waw
Arkadaşlar şimdi sözleşmelide atananlar göreve başlamayacaklar...Eylülde başlayacaklar..Peki atanıpta göreve başlamayanlar bir yıl süreyle atamaya başvuramazlar maddesi nolacak..Onlar ağustos kadrolu alıma başvurabilecekler mi? Bilgisi olan var mı???
 
evet ben de bunu merak ediyorum. bilenler?
 
bence atanamayacaklar ayrıca kılavuzda bu bilgilendirmenin olması lazım ama yok
o kadar kişinin aklına takılan bu kılavuzu hazırlayanların aklınatakılmıyormu? evet ağustaki atamayıda kazandık diyelim bekleyecekmiyiz ne yapıcaz ve nasıl öğrenicez offf artık.
 
Arkadaşlar,ben eylül 2009 da ataması çıkmış fakat atama yerine gidememiş biriyim. Bahsettiğim tarihten sonraki yapılan atamalarda tercihte bulunabildiğim halde sistem şimdi tercih yapamazsınız diyor.Ne yapacağımı,kimden bilgi alacağımı şaşırdım.Allah aşkına bir bilen varsa yazsın.Ağustosta benim durumum ne olur?
 
arkadaşım emin değilim ama 1 yıl cezalı durumdasın,bu da eylül 2010 demek sanırım.belki eylül de başlanacağı için ağustosta tercih yapabilirsin.araştır istersen,milli eğitimden ya da internetten.
 
Arkadaşlar,ben eylül 2009 da ataması çıkmış fakat atama yerine gidememiş biriyim. Bahsettiğim tarihten sonraki yapılan atamalarda tercihte bulunabildiğim halde sistem şimdi tercih yapamazsınız diyor.Ne yapacağımı,kimden bilgi alacağımı şaşırdım.Allah aşkına bir bilen varsa yazsın.Ağustosta benim durumum ne olur?
hocam 1 yıl cezalı durumdasınız tercih yapamazsınız
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst