Puanları
0
Solutions
0
- Katılım
- 4 Tem 2007
- Mesajlar
- 1,596
- Tepki Skoru
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 40
arkadaşlar usta öğretici olarak çalıştığım üçüncü yıl bugüne kadar müdürlerim sergi istemedi bende yapmadım kendimi zora sürüklemek de istemiyordum zaten 
fakat bu yılki müdürüm ilçede bulunan halk eğitim merkezi salonunda sergi açmamı istiyor çok güzel etkinlikler yaptırdım fakat sergi nasıl düzenlenir nasıl yapılır hiç bi fikrim lütfen yardımcı olur musunuz?
fakat bu yılki müdürüm ilçede bulunan halk eğitim merkezi salonunda sergi açmamı istiyor çok güzel etkinlikler yaptırdım fakat sergi nasıl düzenlenir nasıl yapılır hiç bi fikrim lütfen yardımcı olur musunuz?
