SENE SONU İÇİN ÇOK GÜZEL AÇILIŞ ŞİİRİ

Puanları 0
Solutions 0
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
55
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
43
@imported_RÜZGAR
:474cu:
GÖSTERİMİZ BAŞLAYACAK
ANNEM BABAM HOŞGELDİNİZ
YÜREĞİMİZ HOPLAYACAK
MİSAFİRLER HOŞGELDİNİZ

İÇİMİZ HEP SEVGİ DOLU
KARDEŞLİKTİR BUNUN SONU
ATATÜRK'TÜR BARIŞ YOLU
ÖĞRETMENİM HOŞGELDİNİZ

ÇİÇEK OLUR AÇILIRIZ
KOKU OLUR SAÇILIRIZ
BARIŞ OLUR UÇUŞURUZ
ARKADAŞLAR HOŞGELDİNİZ


ARKADAŞLAR BEĞENECEĞİNİZİ UMUYORUM...
 
süper ya tam aradığım şiir teşekkürler.
 
SAĞOL NURPETEK HEM PUANIN HEMDE ŞİİRİMİ BEĞENDİĞİN İÇİN YARDIMCI OLDUYSAM NE MUTLU
 
bayıldım süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
 
çok teşekkürler arkadaşım.çok güzel bir şiir
 
Harika, kullanacağım inş. teşekkürler
 
Hocam harika bir şiir, paylaşımın için teşekkrür......[size=x-large][/size]
 
HOCAM ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR TEŞEKKÜRLER.KULLANACAĞIM GÖSTERİ İÇİN.
 
süper çok mutlu oldum görünce ben hep aynı şiirle açılış yapmaktan sıkılmıştım.Teşekkürler.Bu arada bende o şiiri paylaşayım.
HOŞ GELDİNİZ
Hoş geldiniz hoş geldiniz
Okulumuza hoş geldiniz.
Onurlandık,gruurlandık,
Okulumuza hoş geldiniz.

Oyunlar,şarkılar sunacağız,
Şiirler okuyacağız
Hep beraber coşacağız
Okulumuza hoş geldiniz
Umarım beğenirsiniz
 
teşekkürler..
 
teşekkürler canım
 
NE DEMEK ARKADAŞLAR GÜLE GÜLE OKUTUN ÇOCUKLARA BEN GEÇEN SENEDE OKUTMUŞTUM ÇOK BEĞENİ TOPLADI BİZ BİRBİRİMİZE YARDIMCI OLMAZSAK KİM OLACAK
 
arkadaşlar her iki şiirde çok güzel teşekkürler ellerinize sağlık
 
çok güzel bir şiir teşekkürler
[/color][/size]
 
Paylaşım için teşekkürler Rüzgar, şiirin güzelmiş. Bende hep Kadirişin yazdığı şiiri okutuyorum, bu sene de okutucam yalnız bir kıta daha ekledim ona, seviyorum bu şiiri :)
 
hocam çok güzel bi şiir
teşekkür ederiz...........
 
İki şiir için de teşekkürler arkadaşlar. Kesinlikle işe yarayacklar:)))))))
 
:36_7_8:
teşekkür ederim arkadaşım kullanacağım
 
AÇILIŞ KONUŞMASI

Değerli büyükler, sevgili arkadaşlar günümüze hoş geldiniz.
Amacımız sizleri eğlendirmek, hoşça vakit geçirtmektir.
Şu anda benim gibi arkadaşlarımın da bayılacakmış gibi olduğundan eminim.
Çünkü hangimiz daha önce böyle bir kalabalığın önünde bir şeyler yaptık ki?
Gösteri sırasında ufak tefek hatalarımız olabilir. Bu hatalarımız için sizlerden şimdiden özür diliyoruz.
Ama unutmayın ki biz daha çok küçüğüz. Bu yaşımızda böyle bir gösteri cesareti sizce de övgüye değmez mi?
Eğer aranızda oturan bir büyük olsaydım bu karşımda duran minikleri alkış yağmuruna tutardım.
Safa geldiniz,safa geldiniz
Günümüze hoş geldiniz
Onurlandık gururlandık
Günümüze hoş geldiniz
Oyun-şarkı sunacağız
Hep beraber coşacağız
Günümüze hoş geldiniz
 
bu da güzelmiş teşekkürler hocam
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst