merhaba ben anasınıfı öğretmeniyim okulumuzda bir ana sınıfı öğretmeni sürekli rapor alıyor ve gelmediği günler öğrencilerini benim sınıfıma veriyorlar ve ben artık bu durumdan sıkıldım sınıfın mevcudu 35 lere çıkıyor hiçbirşey yapamıyoruz. Benim bu öğrencileri sınıfıma kabul etmeme gibi bir yasal hakkım varmı. müdür yardımcımız mecbur olduğumu söyledi. cevap yazarsanız sevinirim