Rapor alan öğretmenin .......

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan elifhilal
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:25
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
38
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
40
Konum
Van
@elifhilal
merhaba ben anasınıfı öğretmeniyim okulumuzda bir ana sınıfı öğretmeni sürekli rapor alıyor ve gelmediği günler öğrencilerini benim sınıfıma veriyorlar ve ben artık bu durumdan sıkıldım sınıfın mevcudu 35 lere çıkıyor hiçbirşey yapamıyoruz. Benim bu öğrencileri sınıfıma kabul etmeme gibi bir yasal hakkım varmı. müdür yardımcımız mecbur olduğumu söyledi. cevap yazarsanız sevinirim
 
Tam bilmiyorum ama bende 10 yıldır öğretmenlik yapıyorum. bu tür olaylar her okulda yaşanıyor. Öğrenciler zor durumda kalmasın diye genellikle sınıflara ya da tek sınıf ise o sınıfa veriliyor öğrenciler. Ancak öğretmenin 1 gün raporlu olması durumunda bu oluyor. eğer öğretmen hasta ise ve birkaç gün raporlu ise öğretmenin raporlu olduğu velilere bildirilir ve rapor süresi bitene kadar öğrenciler okula gelmez. Benim bildiğim bu böyle uygulanıyor arkadaşım
 
teşekkür ederim, söylediğim arkadaş çok sık alıyor ve gerçekten ihtiyacı olarak almıyor.
 
2 haftayı geçtiği zaman üst üste iş günü olarak 10 gün yerine görevlendirme vermeleri gerekiyor ama bu durumu da ilgili kişilere sorarım hocam ...
 
teşekkür ederim ilgilendiğiniz için
 
bende, 10 gün ve daha fazlası için rapor durumu olduğunda yerine öğretmen atanır diye biliyorum.
 
arkadaşlar biz çocuk bakıcısı değiliz ki bügün bakıver demeleri beni sinir ediyor. ben kabul etmem hangi sınıf öğretmenine bu teklifi yapabiliyorlar yani 1a sınıfının öğretmeni gelmezse 1b nin öğretmeni onun öğrencilerini sınıfına mı alıyor? tepkimizi koyalım bizi kullanamazlar biz eğitimciyiz bakıcı değiliz! bu teklifi yapmaları bile onur kırıcı bizimde bir planımız programımız var bunu bilmiyorlarsa öğrensinler! neyse kolay gelsin arkadaşlar iyi çalışmalar mardinden de selamlar
 
arkadaşlar biz çocuk bakıcısı değiliz ki bügün bakıver demeleri beni sinir ediyor. ben kabul etmem hangi sınıf öğretmenine bu teklifi yapabiliyorlar yani 1a sınıfının öğretmeni gelmezse 1b nin öğretmeni onun öğrencilerini sınıfına mı alıyor? tepkimizi koyalım bizi kullanamazlar biz eğitimciyiz bakıcı değiliz! bu teklifi yapmaları bile onur kırıcı bizimde bir planımız programımız var bunu bilmiyorlarsa öğrensinler! neyse kolay gelsin arkadaşlar iyi çalışmalar mardinden de selamlar

arkadaşlar katılıyorum.lütfen kendimizi ezdirmeyelim.bizim tutumlarımızla bize davranmayı öğrenecekler.ve öğretmen gelmiyorsa velilere bildirilir,öğrencilerini yollamazlar.kesinlikle kabul etmeyin.ve müdürle muatap olun.öğrenciler eğitimden uzak kalıyorsa diğer öğretmenin sorunu (keyfi alıyorsa raporu)
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst