Prof.Dr. Z.Fulya TEMEL

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan gokhankayili
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:41
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
275
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Konum
po
@gokhankayili


Lisans, yüksek lisans ve doktora öğrenimini Hacettepe Üniversitesi, Ev Ekonomisi Yüksek Okulu, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Bölümü'nde tamamıştır.1984 yılında G.Ü. Mesleki Eğitim Fakültesi , Çocuk Gelişimi ve Ev Yönetimi Eğitimi Bölümü, Çocuk Gelişimi ve Okulöncesi Eğitimi Anabili Dalı'nda akademik çalışmalarına araştırma görevlisi olarak başlamıştır.1992 yılında aynı anabilim dalına Yardımcı Doçent Doktor,1994 yılında Doçent Doktor, 2000 yılında da Profesör Doktor olarak atandı.Aile Eğitimi, özel eğitim ve okulöncesinde yaklaşımlar konusunda yayınlanmış çeşitli eserleri bulunmaktadır.
 
Fulya Hocamdan özel eğitim dersini almıştım.kendisi öğrencilik hayatımda en sevdiğim ve hayranlık duyduğum hocalarımdan biriydi.öylesine içten,öylesine sevgi doludur ki kendinizi fulya hocamın yanında dünyanın en özel insanı sanırsınız.işini böylesine seven,böylesine çabalayan bir hocam olmasından her zaman gurur duydum.
 
evet bende gazi mezunuyum ve mesleki eğitimdeki hocalar her ne kadar fazla zorlasalarda gazi farklılığını yaşatarak öğretmen oluyoruz.ordaki adalet kandır,ayşe turla ve abide güngör hocalarımızı hiç unutmuyoruz.kahramanmaraştan selamlar....
 
ben dekan yardımcılığı zamanında tanıma şansına eriştim.Bölüm için çabalayan iyi bir eğitimci.emine 82 sevdiğin hocalar konusunda sana katılıyorum iki kişiyi daha eklemekten zevk duyarım Neslihan avcı ve nilay erdemir be onlardan çok şey öğrendim eğitim ve hayata dair :)
 
fulya hocam:) herzaman bizlerden daha çok bize güvenen sevgi dolu bir hocamız...onun öğrencisi olmak oldukça gurur verirci.bizler için az çabalamayan ve bize herzaman destek olan hocamız.
 
nedense fulya hoca dıkkatımı cok cekıo tanısmayı ısterdım ama yazılanlar dogrultusunda
bı hocaysa ben ılk resmını gordumde bu hoca yuksek lısasnda danısmanım olcak dıye ıcımden gecırdım ama ben daha 1. sınıf lısans ögrenciyim neyse ozaman a kadar sglıcakla kalır ınsallah fulya hocaya sevgılerımle
 
fulya hocaya bi araştırması için ulaşmamız gerekiyor fulya hocanın email adresi olan bize ulaştırabilir mi acaba şimdiden tşkler
 
canım hocam benım bende gazı meslekı eğitim mezunuyum yenı mezunum geceb yıl tezı fulya hocadan almıstık cok zorladı bızı ama deydi
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst