Polatlı İlkadım Anaokulunda Görevliyim

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan nurpetek
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:03
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
397
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
45
@nurpetek
mrb ben polatlı ilkadım anaokulunda görevliyim. herkese selamlar
 
aaa Dilek sen mi geldin :D canım hoşgeldin çok sevindim....:36_1_21::36_7_8:
 
bizi buraya yönlendirdiğiniz için çok tşk. harika biryer burası yaaaa
 
canım ya iyiki geldin..bu siteden çok şey öğreneceksin... emin ol...:thumbsup::36_3_12:
 
aramıza hoşgeldin...
 
hoşgeldin.deryanın arkadaşı bizimde arkadasımızdır ...dimi derya;)
 
ailemizee hoşgeldinnn...
ankaralılar da artıyorr sitede haaa:D:D:D
 
teşekkürler beni aranıza aldığınız için bende sizinle güzel fikirler paylaşmak isterim etkinli ve aile katılımları çapında
 
polatlı diyince dedim deryanın arkadaşıdır:)..hoşgeldiniz aramıza güzel paylaşımlarda bulunmak dileğiyle...
 
Hoşgeldiniz...:)
 
bende düzce gölyaka yeni yaşam ilköğretim okulunda görevliyim
 
aramıza hoş geldiniz....
 
HOŞGELDİNİZ. BENİMDE AKLIMA DERYA GELDİ VALLA....
 
Evet benim okuldan öğretmen arkadaşımdır adı DİLEK...:) eklediğim etkinliklerin bazıları ona aittir ayrıca..çookk severim Dilek'i :)
 
aaa polatlıda çalışan bir öğreymen le karşılaşmak çok güzel.bende polatlılıyım. çok sevindim :) ama daha öğrenciyim
 
arkadaşlar polatlıda 2 yıldan beri ikamet ediyorum.aslen istanbul pendikliyim.eşim polatlılı ee haliyle bende buralı oldum.ama istanbuldaki usta öğreticilere Allah kolaylık versin .ucu bucağı yok polatlı o yönden çok rahat.inşallah hepimiz atanırızda bu sorunlar ortadan kalkar.
 
insallah dilek ögretmenim bende ankara ilçesi ş.kochisarda usta ögreticiyim basarılar dilerim
 
merhaba hala polatlıdamısınız?
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst