Örüntü Oluşturuyoruz Etkinliği-Yeni Müfredat

Puanları 0
Solutions 0
Katılım
3 Mar 2009
Mesajlar
384
Tepki Skoru
1
Puanları
0
Yaş
32
Konum
SAMSUN
@GÖKNUR KARAKUŞ

[TD="align: left"] ÖĞRENME SÜRECİ
[/TD]

[TD="align: left"]· Çocuklarla sesli bir örüntü çalışması yapılır (pat-küt-pat-küt…diye devam eden). Öğretmen çocuklara pat-küt seslerini sırası ile çıkaracaklarını söyler ve pat diyerek süreci başlatır.
· Ardından çocuklar bedenleriyle sesler çıkararak örüntü oluşturmaları için yönlendirilir (Örn: ellerini birbirine vur-ellerini şıklat, ellerini birbirine vur…şeklinde devam eden.)
· Çocuklara mandallar ve pipetler verilerek nesneler yardımıyla örüntü oluşturmaları istenir (mandal-pipet-mandal-pipet…örüntüsünün devam ettirilmesi için yönlendirilir). Daha sonra çocuklardan bu örüntünün altına bardak ve kalemlerden oluşan örüntü oluşturmaları istenir.
[/TD]

Hangi nesneden sonra hangi nesne gelmiş, hangi sırayla nesneler konulmuş, bu örüntü nasıl devam etmeli gibi sorular sorularak örüntü sistemini daha iyi anlamaları sağlanır.
 

Ekli dosyalar

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst