K kehribar Puanları 0 Solutions 0 Katılım 26 Eki 2007 Mesajlar 62 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 58 Konum istanbul @kehribar 31 Ağu 2012 #1 Kelebek Sınıfı ve Yıldız Sınıfının duvar süsleri. nasıl olmuş arkadaşlar? Ekli dosyalar 30082012225.jpg 167.7 KB · Görüntüleme: 73 30082012224.jpg 158.8 KB · Görüntüleme: 68 30082012227.jpg 145.3 KB · Görüntüleme: 82 30082012226.jpg 70 KB · Görüntüleme: 49 30082012223.jpg 148.5 KB · Görüntüleme: 86
E eyylül Puanları 0 Solutions 0 Katılım 10 Kas 2008 Mesajlar 38 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 38 Konum Konya-İstanbul @eyylül 31 Ağu 2012 #2 çok güzel olmuş öğretmenim emeğinize sağlık )
S serdilan Puanları 0 Solutions 0 Katılım 28 Ara 2010 Mesajlar 1,010 Tepki Skoru 1 Puanları 0 Yaş 33 Konum Nefes aldığım yerden... @serdilan 31 Ağu 2012 #3 paylaşım için teşekkürler...harika olmuş
D Dilara Yılmaz1 Puanları 0 Solutions 0 Katılım 19 Kas 2011 Mesajlar 3,321 Tepki Skoru 2 Puanları 0 Yaş 33 Konum Çanakkale @Dilara Yılmaz1 31 Ağu 2012 #4 Çok beğendim ellerinize sağlık
S selma. Puanları 0 Solutions 0 Katılım 2 Eyl 2012 Mesajlar 1 Tepki Skoru 0 Puanları 0 @selma. 2 Eyl 2012 #5 çok güzel olmuş paylaşımınız için teşekkürler emeğinize saglık...
F Figen DÖNMEZ Puanları 0 Solutions 0 Katılım 14 Ara 2009 Mesajlar 2,508 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 44 @Figen DÖNMEZ 2 Eyl 2012 #6 Emeklerinize sağlık öğretmenim,çalışmalarınızın hepsi de birbirinden güzel.
Ş şeydalı Puanları 0 Solutions 0 Katılım 14 May 2011 Mesajlar 13 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 34 Konum kayseri @şeydalı 2 Eyl 2012 #7 muhtesem olmuss denemek lazımm sınıfımıza
K kehribar Puanları 0 Solutions 0 Katılım 26 Eki 2007 Mesajlar 62 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 58 Konum istanbul @kehribar 3 Eyl 2012 #8 Teşekkürler sınıf öğretmenlerinin ve benim de ellerime sağlık. Bitmedi yakında çok daha güzelleri geliyor :1:
Teşekkürler sınıf öğretmenlerinin ve benim de ellerime sağlık. Bitmedi yakında çok daha güzelleri geliyor :1:
B betalid Puanları 0 Solutions 0 Katılım 15 Eki 2007 Mesajlar 9 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 45 @betalid 3 Eyl 2012 #9 çok güzel olmuş.ellerinize sağlık