Okulumun pencere süsü

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan tuğbatuna
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:11
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
18
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
44
Konum
konya
@tuğbatuna
Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın
 
Güzel olmuş hocam.Hangi şehir burası?Merak ettim:)
 
Ellerinize sağlık çok şirin görünüyor..
Konunuzu uygun başlık altına taşıdım.. Lütfen uygun başlıklar altına açmaya dikkat ediniz.
 
konya seydişehir ilçesi
 
Teşekkürler hocam
 
Çok hoş teşekkürler
 
ben teşşekkür ederim toplu faaliyet örnekleri göndermek istiyorum ama yapamıyorum nasıl yapabilirim
 
teşekkürler
 
teşekkürler..
 
teşekkürler
 
paylaşımın için teşekkürler
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst