Puanları
38
Solutions
0
- Katılım
- 25 Nis 2006
- Mesajlar
- 5,063
- Tepki Skoru
- 26
- Puanları
- 38
- Konum
- www.balikesirpedagog.com
- Web sitesi
- www.balikesirpedagog.com
Bilişsel gelişim:
Bilişsel gelişim olarak 60-72 aylık gelişim düzeyindedir. Zihinsel faaliyetlerde yaşıtlarına göre oldukça iyi bir öğrenci. Somut kavramlarla birlikte soyut kavramları da çok rahatlıkla algılayabilmektedir. Algıladıklarını çok rahat bir şekilde ifade edebilmektedir. Zihinsel faaliyet gerektiren eşleşme-gruplama-sıralama gibi etkinlikleri çok rahatlıkla yapabilmektedir.
Lider ruhludur. Ses öğretimi konusunda oldukça iyidir. Bilişsel gelişim olarak ilköğretim birinci sınıfa başlamaya hazırdır.
Dil gelişimi:
Dil gelişimi olarak 72 aylık dil gelişim düzeyine uygundur.Yetişkin diline yakın dil becerisine sahiptir.Bilmediği sözcüklerin anlamlarınısorar.Önce düşünür, sonra konuşur.Espri anlayışı gelişmeye başlamıştır.Bilmediği sözcüklerin anlamlarını sorar.Önce düşünür, sonra konuşur. Espri anlayışıgelişmeye başlamıştır.Sohbete katılır.Öyküanlatır.
Öz bakım gelişimi:
Temizlikle ilgili malzemeleri doğru kullanır. Tuvalet gereksinimine yönelik işleri yardımsız yapar. Ev ve okuldaki eşyaları temiz ve düzenli kullanır. Duruma ve hava koşullarına uygun giyeceği seçer. Giysilerini yardımsız çıkarır. Giysilerini yardımsız giyer. Yorulduğu durumlarda dinlendirici bir etkinliğe katılır. Herhangi bir tehlike anında yetişkinlerden yardım ister.
Sosyal gelişim:
Ailesine, okula ve topluma uyumu belirgindir.Grup oyunlarını tercih eder. Kooperatif oyun oynar.Arkadaş tercihi belirgindir.Empatik anlayış gelişmeye başlamıştır.Oyunlarında lider ruhludur.Akranlarıyla ve yetişkinlerle iletişiminde başarılıdır.Kuralları anlar ve uygular.Sorumluluk almaktan hoşlanır. Duygusal yönden daha dengelidir.
Psikomotor gelişim:
Psikomotor gelişim olarak 72 aylık gelişim düzeyine uygundur.Giyinme ?soyunma, beslenme, temizlik, kendine çekidüzen verme gibi özbakım ihtiyaçlarınıkarşılar.Kalemi, makası, fırçayı ustalıkla kullanır.Boyama, çizme, kesme, katlama, yapıştırma gibi etkinlikleri beceriyle yapar.Resimlerinde kompozisyonlar oluşturur.
İlgi alanı:
1. Dinleme becerisi yüksektir. Kelime dağarcığı zengindir. Hafızası iyidir. Sözel-Dilsel Zekaya sahiptir. hareketli etkinliklere ilgisi daha yoğundur.Masa başı etkinliklerindense içinde rol aldığı etkinlikleri daha çok sevmektedir.Hamurla Oynamayı Sever.Hayvanlara, açık havaya, çevreye, doğa olaylarına meraklıdır.
2. Kelime dağarcığı zengindir. Hafızası iyidir. Sözel-Dilsel Zekaya sahiptir. hareketli etkinliklere ilgisi daha yoğundur.Masa başı etkinliklerindense içinde rol aldığı etkinlikleri daha çok sevmektedir.Hamurla Oynamayı Sever.Hayvanlara, açık havaya, çevreye, doğa olaylarına meraklıdır.hareketli etkinlikleri çok sevmektedir.Bireysel rol gerektiren etkinliklerdense grup etkinliklerinde daha başarılıdır.
3. Dinleme becerisi yüksektir. Kelime dağarcığı zengindir. Hafızası iyidir. Sözel-Dilsel Zekaya sahiptir. hareketli etkinliklere ilgisi daha yoğundur.Hayvanlara, açık havaya, çevreye, doğa olaylarına meraklıdır.Hareketli etkinliklere ilgisi daha yoğundur.Kızlarla evcilik oynamak en büyük keyfi. Lider ruhlu olan Pınar büyünce öğretmenolmak istiyor.Tüm etkinliklerde başarılıdır.
4. Dinleme becerisi yüksektir. Kelime dağarcığı zengindir. Hafızası iyidir. Sözel-Dilsel Zekaya sahiptir. hareketli etkinliklere ilgisi daha yoğundur.Hareketli etkinliklere ilgisi daha yoğundur.Kızlarla evcilik oynamak en büyük keyfi.Lider ruhlu olan Busenaz büyünce anasınıfı öğretmeni olmak istiyor.Tüm etkinliklerde başarılıdır.
Bilişsel gelişim olarak 60-72 aylık gelişim düzeyindedir. Zihinsel faaliyetlerde yaşıtlarına göre oldukça iyi bir öğrenci. Somut kavramlarla birlikte soyut kavramları da çok rahatlıkla algılayabilmektedir. Algıladıklarını çok rahat bir şekilde ifade edebilmektedir. Zihinsel faaliyet gerektiren eşleşme-gruplama-sıralama gibi etkinlikleri çok rahatlıkla yapabilmektedir.
Lider ruhludur. Ses öğretimi konusunda oldukça iyidir. Bilişsel gelişim olarak ilköğretim birinci sınıfa başlamaya hazırdır.
Dil gelişimi:
Dil gelişimi olarak 72 aylık dil gelişim düzeyine uygundur.Yetişkin diline yakın dil becerisine sahiptir.Bilmediği sözcüklerin anlamlarınısorar.Önce düşünür, sonra konuşur.Espri anlayışı gelişmeye başlamıştır.Bilmediği sözcüklerin anlamlarını sorar.Önce düşünür, sonra konuşur. Espri anlayışıgelişmeye başlamıştır.Sohbete katılır.Öyküanlatır.
Öz bakım gelişimi:
Temizlikle ilgili malzemeleri doğru kullanır. Tuvalet gereksinimine yönelik işleri yardımsız yapar. Ev ve okuldaki eşyaları temiz ve düzenli kullanır. Duruma ve hava koşullarına uygun giyeceği seçer. Giysilerini yardımsız çıkarır. Giysilerini yardımsız giyer. Yorulduğu durumlarda dinlendirici bir etkinliğe katılır. Herhangi bir tehlike anında yetişkinlerden yardım ister.
Sosyal gelişim:
Ailesine, okula ve topluma uyumu belirgindir.Grup oyunlarını tercih eder. Kooperatif oyun oynar.Arkadaş tercihi belirgindir.Empatik anlayış gelişmeye başlamıştır.Oyunlarında lider ruhludur.Akranlarıyla ve yetişkinlerle iletişiminde başarılıdır.Kuralları anlar ve uygular.Sorumluluk almaktan hoşlanır. Duygusal yönden daha dengelidir.
Psikomotor gelişim:
Psikomotor gelişim olarak 72 aylık gelişim düzeyine uygundur.Giyinme ?soyunma, beslenme, temizlik, kendine çekidüzen verme gibi özbakım ihtiyaçlarınıkarşılar.Kalemi, makası, fırçayı ustalıkla kullanır.Boyama, çizme, kesme, katlama, yapıştırma gibi etkinlikleri beceriyle yapar.Resimlerinde kompozisyonlar oluşturur.
İlgi alanı:
1. Dinleme becerisi yüksektir. Kelime dağarcığı zengindir. Hafızası iyidir. Sözel-Dilsel Zekaya sahiptir. hareketli etkinliklere ilgisi daha yoğundur.Masa başı etkinliklerindense içinde rol aldığı etkinlikleri daha çok sevmektedir.Hamurla Oynamayı Sever.Hayvanlara, açık havaya, çevreye, doğa olaylarına meraklıdır.
2. Kelime dağarcığı zengindir. Hafızası iyidir. Sözel-Dilsel Zekaya sahiptir. hareketli etkinliklere ilgisi daha yoğundur.Masa başı etkinliklerindense içinde rol aldığı etkinlikleri daha çok sevmektedir.Hamurla Oynamayı Sever.Hayvanlara, açık havaya, çevreye, doğa olaylarına meraklıdır.hareketli etkinlikleri çok sevmektedir.Bireysel rol gerektiren etkinliklerdense grup etkinliklerinde daha başarılıdır.
3. Dinleme becerisi yüksektir. Kelime dağarcığı zengindir. Hafızası iyidir. Sözel-Dilsel Zekaya sahiptir. hareketli etkinliklere ilgisi daha yoğundur.Hayvanlara, açık havaya, çevreye, doğa olaylarına meraklıdır.Hareketli etkinliklere ilgisi daha yoğundur.Kızlarla evcilik oynamak en büyük keyfi. Lider ruhlu olan Pınar büyünce öğretmenolmak istiyor.Tüm etkinliklerde başarılıdır.
4. Dinleme becerisi yüksektir. Kelime dağarcığı zengindir. Hafızası iyidir. Sözel-Dilsel Zekaya sahiptir. hareketli etkinliklere ilgisi daha yoğundur.Hareketli etkinliklere ilgisi daha yoğundur.Kızlarla evcilik oynamak en büyük keyfi.Lider ruhlu olan Busenaz büyünce anasınıfı öğretmeni olmak istiyor.Tüm etkinliklerde başarılıdır.