bu yıl, 3. görev yılım ve ben de, arkadaşlarımın bahsettiği teknikleri uyguluyorum...kesinlikle ağlayan çocuğa yoğunlaşılmamalı,ilgi üzerinde oldukça ağlamaya devam edecektir. gizli kontrol yöntemi uygulanmalı. yani, onunla ilgilenmiyormuş ya da bakmıyormuş gibiyken bile, gözlem yapmayı bırakmamalı (kaçmaya yeltenen ya da kafasını duvara vuran-kendine zarar veren çocuklar olabiliyor) . bence, bu uyum sürecindeki en büyük problem, çocuğunun kendisinden ayrılmak istememesinden gizli bir mutluluk duyan veliler ! ben bu tip bir veliyle 1 hafta uğraştım (bana 1 yıl gibi gelmiştiii) . ben, sınıfa almak istemedikçe, "ama benden ayrılamaz, bensiz duramaz, yemek yiyemez" diye kapıda bekliyordu kadın...ne kadar net bir tavır gösterdiysem de, ben direndikçe o da direndi. en nihayetinde, okul müdürümüze durumu bildirdim ve öğretmen-amir işbirliğiyle veliyi püsküttükkk