Okullarda mal kaÇiran ÖĞretmenlerİ nereye nasil Şİkayet etmemİz gerekİyor

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan sam_elif
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:04
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
7 Mar 2007
Mesajlar
8
Tepki Skoru
0
Puanları
0
@sam_elif
OKULLARDA MAL KAÇIRAN ÖĞRETMENLERİ NEREYE NASIL ŞİKAYET ETMEMİZ GEREKİYOR TEŞEKKÜRLER
 
OKULLARDA MAL KAÇIRAN ÖĞRETMENLER nasıl oluyor anlayamadım, okulun eşyasını veya araç gerecini kaçıran varsa, kimin, ne zaman, neyi kaçırdığını belirten bir dilekçeyi milli eğitim müdürlüğüne yazarak durumu bildirin, gereği yapılmazsa aynı şekilde durumu valiliğe yazın.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst