Okul Öncesİ eĞİtİm 25 İlde daha zorunlu oluyor (remzİ İnanli)

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan özgelinkaya
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:14
arkadasım iyi hoş diyosun da 40 puan altındakılerı neden hesaba katmıyorsun? en az 1500 kişi var
40 ve üstü 2341 ise altıda fazla tutmaz 1500 hiç etmez olsa dahi çok bir sayı değil oda
 
15 bın kadrolu alırsa varya sozleşmelı calısanlar hep kadroya gecer bunu goz ardı edıyosunuz ama
 
doğru kadrolu alım olur ve mevcut sözleşmeliler kadroya geçer diye düşünüyorum.geri kalanıda ücretlilerle kapatırlar.bunların arasından sınıfçılarda olur.hayırlısı olur inş.
 
arkadaşlar moralinizi bozmak istemem ama kadrolu alım yaptığı sürece sözleşmeliler kadroya geçer bizlere yine atanmak hayal olur
 
iyide arkadaşlar kadrolu alımda sözleşmeliler geçerse yine açık çok olacak zorunlu il sayısı fazlalaştı o zaman bi formül düşünecekler kafam iyice karıştı motivede olamıyorum ya biri çıkıp net bişey söylese artık .o zaman mecbur sözleşmeli yine alacak of yaaaaa sıkıldım artık
 
arkadaşım nimet çubukçu sözleşmeli alım yapmacacağım diye söylüyor benim güvenim hiç kalmadı ayrıca yalnızca bizim bölümden sözleşmeli alım yaparsa kıyamet kopar onuda gözönüne alamazlar artık hayl kırıklığı yaşamak istemiyorum açıkcası çok fazlada ümitli değilim
 
ya 15 bin kadrolu alsa bile siz o 15 içine giremezmisin allah rızası için 60 üzeri alın tamamdır hem kadrolu alırsa nasıl kapaıyo nimet hanım açığı
 
kadrolu alım olursa bile boşalan yerleri nasıl kapatıcaklar mutlaka onlar yerine alım olur
 
Arkadaşlar dün adana da bir yayınevinin düzenlediği okul öncesi semineri vardı ve Remzi İnanlı da davetliydi.Atamaların bu sene farklı olacağını söledi.Mesela adana için biz 3000 kontenjan vereceğiz ve adana mem kendi içinde branş dağılımı yapacak bu 3000 içinde dedi yani iller ihtiyaçlarına göre dağıtacak.Hakkımızda hayırlısı artık
 
bence sözleşmeli alımı olmaz artık bu saaten sonra.açığı kapatmak için ek kadrodan söz ediliyordu bunu uyguluyabilirler.buda şu demek kadro 50 lere düşer herkes atanır açıık kapanmış olur.sözleşmeli alım baya sorun oldu çünkü.ben şırnak merkezde sözleşmeliyim ilk tercihimle geldim puanım 63 bu 15000 alım benide heyecanlandırdı kadrolu alım olursa kesin geçerim kadroya.inş herkes atanır.bekleyip görecez.
 
bir an önce ne olacağı belli olsada artık rahat uyusak.
 
arkadaşlar tvde dedı 47 bın öğretmen alınacakmış vede hepsi kadrolu lacakmış.% 25 i okulöncesi öğretmenliğinden
10 bin haziranda 30 bin ağustosta toplam 40 bin denilmişti,geri kalan 7 bini nezaman açıkladılar??7 bin ek alım falan mı acaba hcm??
 
inşallah 15 000 alırda kimsekalmaz açıkta
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst