bu sene 3.sınıfa geçtim ve staj olduğunu öğrendim. ücretli öğretmenliğede başvuru yapıcam.eğer ücretli öğretmenlik olursa staj nasıl olucak? birde 4.sınıfın stajı 3.sınıfta yapılabilir mi? lütfen bilenler cevap atsın
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!