Okul Deneyimi Notları ???

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Tuba TÜRK
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:22
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
7 Haz 2010
Mesajlar
2,028
Tepki Skoru
3
Puanları
0
Yaş
38
Konum
kocaeli
@Tuba TÜRK
Açık öğretimle ilgili açtığım konulara nedense pek rağbet edilmiyor ama yine de sormadan edemicem arkadaşlar ssaassrrre Okul Deneyimi staj puanlarınız nasıl ? Puanlarımızı paylaşalım isterseniz? Ben başlayayım ; 81 puan aldım ve beklediğimden çok düşük aldım :( siz hayalkırıklığına uğradınız mı yoksa emeğinizin karşılığını aldığınızı mı düşünüyorsunuz???
 
bu aralar yazdığım şeylerin,açtığım konuların görünmez olduğundan şüpheleniyorummmm !
 
s.aarkadaşım sizden bilgialmak beni mutlu edecek..şimdiden teşekkür ederim
 
hangi konuda bilgi almak istemiştiniz acaba???
 
bende aöf 3. sınıfım güncel bilgilerimizi burda paylaşırsak sevinirim..
 
arkadaşlar burda 2.sınıf bitiminde usta öğretici olarak çalışan var mı?böylşe bişiy duymuştum...2 yıl okuduktan sonra çalşışabiliyosuun..ve diğer 2 yılı da yanında okuyup bitirebiliyosun..böyle yapan var mı?:)
 
serdilan ,,,bu forumda ve forum dışı o kadar çok kişi var ki,bu söylediğiniz şartlarda ücretli öğretmenlik yapan...eğer 3 e geçtiyseniz,alttan da dersiniz yoksa,aöf bürosundan önlisans yazısı alarak ilçe milli eğitim müdürlüğüne başvuruyorsunuz.eğer ihtiyaç varsa (!) yerleştirilirsiniz zaten...
 
Tuba hcm. beni bu konuda bilgilendirdiğiniz için çok tşk edrm...bi de bu son günlerde 3.sınıfta çalışma uygulamasının kaldırıldığını duydum ondan bu soruyu sormak istedim...
 
hocam staj raporlarınızı bızımle paylaşsanız ne güzel olurdu ya..:))
 
bende aynı fikirdeyim staj raporlarını birbirimizle paylaşşak süper olurdu.. :)
 
arkadaşlar site içi arama yaptıysanız eğer,,,zaten paylaşılmış olan eski raporlar var...bulabilirsiniz...
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst