Açık öğretimle ilgili açtığım konulara nedense pek rağbet edilmiyor ama yine de sormadan edemicem arkadaşlar ssaassrrre Okul Deneyimi staj puanlarınız nasıl ? Puanlarımızı paylaşalım isterseniz? Ben başlayayım ; 81 puan aldım ve beklediğimden çok düşük aldım
siz hayalkırıklığına uğradınız mı yoksa emeğinizin karşılığını aldığınızı mı düşünüyorsunuz???