nöbet

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan mimoza2897
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:28
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
72
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
48
Konum
Balıkesir
@mimoza2897
yönetmeliğimizde nöbet ile ilgili
(DeğiĢik:06/09/2008-26989 s.R.G)Nöbetçi öğretmen:
a) Okulda günlük eğitimin başlamasından yarım saat önce hazır bulunur ve çalışma süresinin bitiminden yarım saat sonra gerekli kontrolleri yaparak nöbet görevini bitirir. der.okulda günlük eğitimin bitiminden demediğine göre öğretmenin çalışma süresi kastediliyor.değil mi ....
bu konuda bilgisi olan arkadaşlar paylaşırsanız sevinirim.
 
normalde çalışma saatiniz örnek olarak saat 8.30 ile 13.30 arasında ise nöbetçi olduğunuz gün okula saat 8 de gidip okuldan 2 de çıkmanız gerekiyo yönetmelikte kastedilen bu.
 
Tam gün eğitim yapan okuldayım.tam gün öğretmeniyim.Pazartesi -cuma günleri 16'da,salı ,çarşamba,perşembe 15: 00Te çıkıyoruz.ama haftada 2gün nöbet tutuyoruz.18:00'E kadar okulun eğitiminin bitiminden deniyor. resmi olarak bilgisi olan varsa ve paylaşırsa sevinirim.
 
teşekkürler biz de öyle düşünüyoruz da ...gayet açık aslında anlatamıyoruz bir türlü..
 
bizler okulda bulunuyoruz da peki müdür yada müdür yardımcıda okula gelmek zorunda değilmi cevap verirseniz sevinirim
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst