Neye inanırsak o gelir başımıza

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan baysaltayfun
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:47
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
918
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
45
Konum
uşak mazide kaldı AYDINdayım
@baysaltayfun
İNSAN BEYNİNİN GÜCÜ (Bu olay yaşanmıştır) !!!

Polonya'daki Lodz kasabasından çıkan tren, dükkanlara dondurma dağıtır. Görevlilerden ikisi, dondurmaları dükkana taşımak için dondurma
dolabının içine girer. O sırada dolabın kapağı kapanır ve içerde
kalırlar. Dolabın kapağını vururlar ama onları duyan kimse yoktur. Öleceklerini anlarlar ve sürekli kendi kendilerine "Donucaz, donucaz..." diye mırıldanırlar. İçlerinden bir tanesi kağıda "Yavaş yavaş tenimiz donmaya başladı, artık dayanamıyoruz." diye yazı yazar. En sonunda bunlar donucaz diye diye donarak ölürler. O akşam onları orada bir kasabalı bulur ve polise haber verir. Olay yerine gelen polis bunların otopsisini yaparak donarak öldüklerini kamuoyuna açıklar


dondurma dolabi çalışmamaktadır ve adamlar sadece kendilerini ölmeye sartlandırdıları için ölürler

ALINTIDIR::::::::::



eee neye inanırsak o gelir başımıza ....
 
ewet buna benzer bi olay biliyorum ....hastaları iki gruba ayırıyorlar bi gruba ilaç olarak boş kapsül verip bu ilaçtan aldığımız sonuçlar çok iyi diyorlar diğer grubada gerekli olan ilaç veriliyor ama ilacın çok faydalı olmadığı söyleniyor...aradan biraz zman geçtikten sonra boş kapsül verilen hastalarda iyilişme oranının daha fazla olduğu gözleniyor...Güzel gören güzel düşünür..güzel düşünen hayattan zevk alır dimi :) teşekkürlerr
 
bu olayı bende et taşıyan soğutucu bir tırda geçiyo diye biliyodum,benzerleride varmış demekki..teşekkürler hocam..
 
buna benzer olaylarla ilgili;
%100 düşünce gücü diye bir kitap okumuştum vakti zamanında
herkese tavsiye ederim.
 
Düşünce gücüne inanırım..
Ben yarınki sınavlarımıda verip bu yılda takıntısız gececeğimmmmmmmmmmmmmmmm diye düşünüyorum :)))))

inandığına göre ve böyle düşündüğüne göre geçeceksinnnnnnnn:36_11_12:
 
bende düşünce gücüne inanıyorum.çünkü ufak tefek şeylerle bizzat yaşayarak şahit oldum.beynimizi ve düşüncelerimizi kontrol edelim
 
yıllar once gıttıgım bır semınerde konusmacı demsıtı kı: beynimız oyle aptaldır ki ne desenız ınanır... ben buna cok ınanırım hayatı yonlendıren biziz iyi ya da kötü.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst