Neler gereklı

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan emelgül
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:07
arkadaşlar başlama yazısı nedir

tebligat demek hocam merak etmeyin anladığım kadarıyla kimseye gelmemiş, atandığınız ilde başlama yazımız varmış, ben siirt ili aradım tebligat gelmedi dedim önemli değil dediler, bilginize :)
 
Aslının teslim edildiğini nereden öğrendiniz hocam ? Hiç bir kurum aslını almaz ki.
hocam bana öyle dediler, herkes bişey diyo ya :) daha acemiyiz yanımızda bulunsun da ne olur ne olmaz herkese başarılar
 
Ben sıırt şirvan özpınar okuluna atandım.sız hangı ilçeye atandınız orada göruşelım(ofluzeynoş)
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst