Puanları
0
Solutions
0
- Katılım
- 6 Eyl 2007
- Mesajlar
- 2
- Tepki Skoru
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 51
- Konum
- diyarbakır
Ben anaokulunda çalışıyorum müdürümüz tayin isteyecekmiş .Müdürlüğüde bana vereceklermiş .Ben istemiyorum ,öğrencilerimi ,birşeyler öğretmeyi seviyorum bu durumu düşününce üülüyorum. Zoraki müdürlük verebilirlermi ne yapmalıyım.