müdürlük

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan ebrualmila
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:12
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
2
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
51
Konum
diyarbakır
@ebrualmila
Ben anaokulunda çalışıyorum müdürümüz tayin isteyecekmiş .Müdürlüğüde bana vereceklermiş .Ben istemiyorum ,öğrencilerimi ,birşeyler öğretmeyi seviyorum bu durumu düşününce üülüyorum. Zoraki müdürlük verebilirlermi ne yapmalıyım.
 
hocam benim arkadaşıma da verdiler..bişekilde ikna ediyorlar..ilçe milli eğitimle görüşün bence..başka okuldan bir öğretmene de geçici vazifelendirmeyle müdürlük verebilirler..
 
Ben anaokulunda çalışıyorum müdürümüz tayin isteyecekmiş .Müdürlüğüde bana vereceklermiş .Ben istemiyorum ,öğrencilerimi ,birşeyler öğretmeyi seviyorum bu durumu düşününce üülüyorum. Zoraki müdürlük verebilirlermi ne yapmalıyım.

Hocam, Eğerki Sizden başka kadrolu öğretmenini yoksa siz olursunuz... İstememe gibi bir durum söz konusu olamıyor; çünkü yönetmelikte bu var... Ne yazık ki, siz istesenizde istemesenizde yönetmelik bunu öngörüyor... Bende geçen yıl tam valizleri hazırlayıp tatile çıakcaktım ki pat anaokulu müdür vekili oldum... ONun için Her şeyi oluruna bırakın. Benm Anaokulu Müdür Vekilliğinde 1. yılım... Elimden geldi kadar yardımcı olrum her daim...

Her şeyin hayırlısı olması dileklerimle...
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst