Lütfen yardım :(

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan memoo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:09
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
8
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
43
Konum
içel
@memoo
arkadaşlar bi sorum olacak kadrolu olarak anasınıfında çalışıyorum öğleden sonra boşluğum var bunu değerlendirmek istiyorum rehabilitasyonda çalışabilirmiyim resmi olarak? cvp atarsanız sevinirim
 
hocam şuanda çalışmanız mümkün değil yasak ama memurlar için ek iş konusunda iyileştirme yapılacağına dair haberler okumuştum ama net bir şey yok.
 
hadi yaw:(hocam ben ek ders karşılığı haftalık 10 saat karşılığı gircektim haftalık 40 geçmediği için girebileceğimizi düşündüm neyse sağolun hocam
 
Önceden 10 saat girebilirdiniz ama 3 sene önce kalktı.
Resmi olmadan çalısabilirsiniz ama.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst