Puanları
0
Solutions
0
- Katılım
- 14 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,315
- Tepki Skoru
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 42
- Konum
- ANKARA-ÇANKIRI
Arkadaşlar sınıfımda çok fazla kutu birikti...neler yaptırabilirim acaba? şimdiden teşekkürler fikirleriniz için
:36_3_12: