Küresel ısınma eylemi..........

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan dilan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:11
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
595
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
44
Konum
ara bul :)
@dilan
evet ben bugün kocaman yazılarla okulumun kapısına astım bugün bu eylemi!tüm çocukları ve aileleri bilgilendirdim ne kadar çok kişiye ulaşırsak o kadar iyi deilmi? Saatimide kurdum bekliyorum..
 
Kimse görmüyor mu yaa :(
Çok az kaldı...
 
umarım herkes duyar belki birşeyler değişir..
 
geçmiş ola :(
 
denisse' Alıntı:
ya ben şarteli kapattım. Son bir uyarı ile... :D Benim için amacına ulaştı... Fakat reklemı yapılmadı ki...

Gazete ve televizyonlarda yer aldı bu eylem. Bu forumdan bu konuya daha çok ilgi bekliyordum açıkçası... şu sayımıza baksana deniz... :(
 
Eylemden haberim yoktu annem duymuş ama elektrikleri keseceklermiş dedi.Bizde elektrik kesilecek diye bekliyoruz.Biz yanlış anlamışız(daha doğrusu annem):10:
 
bende eylemi uyguladım ama dışarı baktığımda kimse uygulamıyordu...Öznurum canım kardeşim valla sana katılıyorum amacına ulaşmadı:(:(:(
 
[size=medium]saat 19.55 te ben kendim için yarın gelecek güzel günler adına eylemi gerçekleştirdim

ancak çevremdeki binalara bakınca halen anı ve günümüzü yaşayarak geleceğimizin güzelliğine ve uzun olmasına ket vuran insanların varlığını görüğnce içim sızladı

biz türk insanını bu kadar duyarsızlaştıran nedir bilmiyorum ama artık insanlarımız bir an silkelenip kendilerine gelip düşünmeleri gerekiyor
[/size]
 
gelen nedir ki elimden,
nedir tüm yapabileceğim;
tutunmak adına hayata?...
nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa,
nasıl düz olur iniş çıkışlar?...
deme...
deme işte böyle,
vardır, vardır bir neden;
belki de daha fazlası,
kapıyı açman yeterli olmaz mı,
açmaya çalışman hiç olmazsa;
çıkmazlarda kalma,
çıkış vardır,
vardır iştedeğiştirmek gerekiyorsa birşeyleri,
bu gücü kendinde bulabilmeli insan;
elinden birinin tutmasını beklemeyip,
kendi elinden tutmalı...
susup, ezilmemeli belki,
belki de yaşamayı seçmeli,
- bu tekrarı olmayan sahnede-
senaryoyu kendi yazabilmeli,
en azından eklemeler yapabilmeli...
beyninden- kalbinden söküp atabilmeli,
gerçekte önem vermemesi gereken,
boşuna üzüldüğü ne varsa işte...
........
çıkmalı yola,
hayata koyulmalı,
yeni baştan çizmeli rotayı,
ya da öylesine işte...

Herkes ne düşünüyor ne yaptık yapmadık gibi küçük zaman kırıntıları yerine ben yaptım içim rahat demek yeterli oluyor...
Evet belki çoğunluk önemli sizin oraları bilmem ama benim bulunduğum çevrede tam anlamıyla uygulandı...Sesimizin değil ama yaptığımız eylemin ffarkedilip yarar sağlayacağına yürekten katılıyorum...Ben yaptım o yüzden bazen susmakla çok şey anlatılır sanırım ve ben şimdi SUSUYORUM...(Yaptıklarım ve yapacaklarım ortada)
Duyarlı olan herkese yürekten teşekkürler..Canınızı sıkmayın arkasdaşlar...Herşey için son değil bir başlangıç yapacalklarımız bununla sınırlı olmamalı....YOLA DEVAM AYDINLIK YARINLAR İÇİN....
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst