Küçük itfayiyeci

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan sudamlası1
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:04
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
25 Haz 2007
Mesajlar
1,021
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
44
Konum
:)
@sudamlası1
Teşekkürler :36_3_12:
 
çok güzeldi yaa.gerçekten gözyaşlarımı tutamadım..keşke bazı şeylerin kıymetini kaybetmeden anlayabilsek..ama insanoğlu işte...
teşekkürler öğretmenim...
 
teşekkürler... çok hoş bir paylaşım...
 
rica edrim öğretmenlerim sağolun:)
 
hocam naptınız ya ağlattınız bizi...çok güzeldi teşekkürler...
 
teşekkürler...
 
rica edrim öğretmenlerim sağolun
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst