Öncelikle ilgilendiğiniz ve verdiğiniz cevap için teşekkür ediyorum. Ankara'da doğal gaz ile ısınma sistemi olan, villa tipi bir binada açmayı istiyorum kreşi. 3 Sınıflık, yaş grubu olarakta 3-6 yaş olması uygun olur diye düşünüyorum. Ankara'da bazı kreşlerde gördüğüm kadarıyla sınıflarda oyuncak yok; onun yerine büyük bir oyun salonu var ve çocuklar dönüşümlü olarak bu salonda oynuyorlar. Sınıflar yalnızca etkinlikler için kullanılıyor. Bu şekilde hazırlanmış bir düzende maliyet daha düşük olabilir diye düşündüm. Ancak çocuklar için ne kadar uygun olur, o ayrıca düşünülmesi gereken bir konu tabi.öncelikle nasıl bir yer açmak istediğinizi belirleyin.
Hangi yaş grupları olacak?Kaç sınıf olacak?Isıtma işini nasıl çözmeyi düşünüyorsunuz?
Kaba bir hesapla 3 sınıf diyelim her sınıfın iç malzemesi 10-15 arzası tutar.Siz bir kaç yerden fiyat alın sonra bana dönün benim bayiliğini yaptıgım yerler vardı.Oralar ile karsılaştırıp daha uyguna alırız.
Ama öncelikle nasıl bir yer düşündüğünüzü ve yukarıda yazdıklarımı netleştirmeniz lazım.
arkadaşım ben de anaokulu acmayı çoook istiyorum.birlikte açalım istersenizama okulumun bitmesini beklemek lazım.benim tanıdığım anaokulu açtı.ev kiraladı.içinin malzemeleri de yaklaşım 25_30 milyar tutmuş....
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!