kpss den atanmış olanlar veya puanı bu yıl yüksek gelen arkadaşlarımız hangi kaynak kitapları kullanıyolar paylaşımlarınızı yazarsanır çok sevinirim.ben 2.yıldır griyorum 68 aldım.puanımı yükseltmek istiyorum,eksiklerim neler bilmem gerek.bu yüzden yüksek puan alan arkadaşlarımın önerilerini ,çalışmalarını öğrenmek istiyorum .Bilgi ve deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim...