Kpss ye gİren arkadaŞlar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan sementa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:20
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
28
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
49
@sementa
kpss den atanmış olanlar veya puanı bu yıl yüksek gelen arkadaşlarımız hangi kaynak kitapları kullanıyolar paylaşımlarınızı yazarsanır çok sevinirim.ben 2.yıldır griyorum 68 aldım.puanımı yükseltmek istiyorum,eksiklerim neler bilmem gerek.bu yüzden yüksek puan alan arkadaşlarımın önerilerini ,çalışmalarını öğrenmek istiyorum .Bilgi ve deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim...
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst