Kocaeli yazmayı düşünenler yardım edebilirim

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan zehra_y
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:06
Kadrolu atamadan 1 sene sonra nasil tayİn İstenİyorrrrr
 
mrb bende kocaelini yazacağım,zaten gölcüke sözleşmeliyim.yine gölcük yazacağım,bunun dışında başiskelyi,karamürselide yazacağım.dilovasını falan yazamam çünkü bebeğim olacak.benim için orda kalmak zor olur.puanım 80 küsür
 
gölcükteki bu verilen anaokulları nasıl?bir bilginiz var mı hocam?
 
Kadrolu atamadan 1 sene sonra nasil tayİn İstenİyorrrrr

ben 1 yıl sonra istenemediğini biliyorum,gittiğinz okulda il içi tayin için enaz 2 yıl diye biliyorum.İllerarası 3 yıl diye biliyorum ama net bir bilgim yok tabi...yönetmelik değişiyor falan bir şeyler oluyor benim çalıştığım ilçeye bu sene rotasyonla gelen bir arkadaş vardı yine bu sene istanbula atandı,il değişikliği yapabildi yani...anlamadım...:)
 
mrb bende kocaelini yazacağım,zaten gölcüke sözleşmeliyim.yine gölcük yazacağım,bunun dışında başiskelyi,karamürselide yazacağım.dilovasını falan yazamam çünkü bebeğim olacak.benim için orda kalmak zor olur.puanım 80 küsür





hocam puanınız çok gzl gerçekten, hakınızda hayırlı olan yer hangisi ise orası olur inşlh, bebeğinzi ve sizi zora sokmayan bir okula atanırsınız inşlh
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst