Kadrolu atamadan 1 sene sonra nasil tayİn İstenİyorrrrr
Kadrolu atamadan 1 sene sonra nasil tayİn İstenİyorrrrr
mrb bende kocaelini yazacağım,zaten gölcüke sözleşmeliyim.yine gölcük yazacağım,bunun dışında başiskelyi,karamürselide yazacağım.dilovasını falan yazamam çünkü bebeğim olacak.benim için orda kalmak zor olur.puanım 80 küsür
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!