Kırşehir-aksaray yazacak arkadaşlar buraya..

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan sevgi1529
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:10
inş hepimizinde gönlünce olur arkadaşlar:)
 
hocam bende kırşehirdeki kadrolardan en kötüsü çiçekdağı diye duydum, kışın ulaşım çok zor oluyo, yollar kapanıyo falan dediler..kafam iyice karışıyo:( amma zormuş bu işler... kırşehirden başka nereyi yazıcaksınız hocam, aksaray demeyin:)))

öncelikle hayırlı olsun arkadaşım fakat kim bilgilendirdi bilmiyorum ama çiçekdağı hakkında ki bilgileriniz de yanılıyorsunuz.Evet yollar kapanıyo ama köy yolları ulaşım zor değil merkeze olan uzaklığı 1 saat... saat başı araba kalkıyo.... gelen öğretmene gerçekten değer veriliyo korkulacak bir yer değil....açık olan okul merkeze 5 dk bile değil ve yeni bina hatta o okuldan arkadaşım eş durumundan gitti giden arkadaşımda çiçekdağlı ..ayrıca çiçekdağlıyım....okul müdürü şeker biri ....ilçe milli eğitimdekilerin hepsini tanıyorum hemde ileri derecede ayrıca çiçekdağında görev yaptım zaten oralıyım ...yazacak arkadaşlara önerim korkmayın hatta yazıpta çiçekdağına tayini çıkan arkadaşlara yardımcı olabilirimde okulöncesine değer veren bir ilçedir ...7 yıl görev yaptım çiçekdağında okulöncesi öğretmeni olarak tercih sizin şimdiiden tekrardan hayırlı olsun
 
hocam verdiğiniz bilgiler için çok sağolun, içimi rahatlattınızz:)) ben zonguldaklıyım ama kırşehir istiyorum, kırşehir hakkındadada hiçbir bilgim yok durum böyle olunca araştırıyorum ama herkes doğruyu söylemiyor yada kendi düşüncesine göre yönlendirmeye çalışıyor.. gerçekten çok sağolunnn:)
 
kırşehir ve aksaray yazacak arkadaşlar puanınızı ve eğer belirlediyseniz okullarınızı yazarmısınız... benim puanım 77.926 ilk önce kırşehir, ardından aksaray yazıcamm...

sevgiii hocammmm:)))) bende yazayım mı:)))
 
yazzz tabi yeşimm hocam ,canın sağolsunnn:)) bende bursa yazayım bari:)))
 
ben cıcekdag hakkında bırsey deemdımm sadece akcakent kot udedıler yanllıs anlasımlmasın kımseye farklı bı amac tasımadım sadece baslıkta kırsehır yazacakalr yazıyo kamanıyazacagım dedımm
 
ben cıcekdag hakkında bırsey deemdımm sadece akcakent kot udedıler yanllıs anlasımlmasın kımseye farklı bı amac tasımadım sadece baslıkta kırsehır yazacakalr yazıyo kamanıyazacagım dedımm

yok hocamm o ne demek öylee, sizle hiçbir alakası yok benim çiçekdağı hakkında duyduklarımın...bana onu başka bir forum sitesinde dediler:))
 
hocam verdiğiniz bilgiler için çok sağolun, içimi rahatlattınızz:)) ben zonguldaklıyım ama kırşehir istiyorum, kırşehir hakkındadada hiçbir bilgim yok durum böyle olunca araştırıyorum ama herkes doğruyu söylemiyor yada kendi düşüncesine göre yönlendirmeye çalışıyor.. gerçekten çok sağolunnn:)

önemli değil arkadaşım.....evet insan tercih yaparken şaşırıyor hayırlısı bakalım ....inş istediğiniz yere yerleşirsiniz
 
amin hocam inş hepimiz istediğimiz yerlere gideriz:)
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst