hocam bende kırşehirdeki kadrolardan en kötüsü çiçekdağı diye duydum, kışın ulaşım çok zor oluyo, yollar kapanıyo falan dediler..kafam iyice karışıyoamma zormuş bu işler... kırşehirden başka nereyi yazıcaksınız hocam, aksaray demeyin
))
kırşehir ve aksaray yazacak arkadaşlar puanınızı ve eğer belirlediyseniz okullarınızı yazarmısınız... benim puanım 77.926 ilk önce kırşehir, ardından aksaray yazıcamm...
yazzz tabi yeşimm hocam ,canın sağolsunnn) bende bursa yazayım bari
))
ben cıcekdag hakkında bırsey deemdımm sadece akcakent kot udedıler yanllıs anlasımlmasın kımseye farklı bı amac tasımadım sadece baslıkta kırsehır yazacakalr yazıyo kamanıyazacagım dedımm
hocam verdiğiniz bilgiler için çok sağolun, içimi rahatlattınızz) ben zonguldaklıyım ama kırşehir istiyorum, kırşehir hakkındadada hiçbir bilgim yok durum böyle olunca araştırıyorum ama herkes doğruyu söylemiyor yada kendi düşüncesine göre yönlendirmeye çalışıyor.. gerçekten çok sağolunnn
![]()
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!