''KEŞKE'' dedikleriniz

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan hulyaz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:21
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
133
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
44
@hulyaz
hayatınız da keşke dedikleriniz var mı arkadaşlar

keşke öyle konuşmasaydım
keşke o sınava daha çok çalışsaydım
keşke o yolu tercih etmeseydim
keşke daha anlayışlı olsaydım............................
insanlar neden geçen zamana yanıyolar ..bence eğer geçen zamanın içinde eksik kalan şeyler pişmanlıklar ve keşkeler varsa geçen zaman insanı çok üzüyor..
 
vay be kimsenin pişman olduğu bişey yokmu arkadaşlar harikasınız
 
BEN KEŞKE DEN ÇOK BUNDA DA VARDIR BİR HAYIR DEMEYİ TERCİH EDİYORUM.KABULENMEK DAHA KOLAY OLUYORR..:))))
 
evet herşeyde bi hayır vardır :)
 
bende deniz gibi düşünüyorum keşke meslek lisesinde okumasaydım.ortaokulda matematiğim çok iyiydi. matematik öğretmeni olmak istiyordum nasip değilmiş.
 
keske dediğim bişey varmı diye düşündüm ama bulamadım demek ki çok büyük keskelerim olmamıs
 
Elbetteki her insanın keşkeleri vardır..Bu insan olmanın doğasında var..İnsan olmak hata yapabilmektir...benim de var keşkelerim..Hem de çok büyük dönülmez çıkmaz sokaklarda ki keşkeler..Ama hayat ne olursa olsun devam ediyor..Ve hayata tutunmak zorundayız.Başka çare yok çünkü...
 
KEŞKE KPPS'YE DAHA ÇOK ÇALIŞSAYDIM YA:)
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst