:emot101
uanım 65.260 tokattayım kadroya burda geçermiyim acaba??
:emot101uanım 65.260 tokattayım kadroya burda geçermiyim acaba??
"marmaralım" nıkli hocam bende tokat almusta sözleşmelıyım.siz tokat ın neresındesınız?
kendi okulumda kendi memleketimde evimden çıkıp okula gidip gelmek mi ve sözleşmeli olmak mı
bilmediğim bir yerde yeni bir düzen kurup kadrolu olmak mı :S
Üf yaaa... Samsunda 1 tane okul öncesi yok yaaa 3000 de 1 tane olmaz mı ?
Yaa bir de Doğuya gidip de bi kaç ay sonra sözleşmelilerin kadroya geçirildiğindeki ruh halimi düşünüyorum
Düşünemiyorum Ruh kalmaz
Kadroya geçermiyiz? yoksaaaaa... Doğu batı demeden köy şehir demeden anaokulu anasınıfı demedentercih yapmalı mıyız ?
NE ZOR YAAA....
Kargıda kadrolu olmak canım benim düşünme![]()
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!