Kendi okulunda sözleşmeli mi doğuda kadro mu? Allahım sen yardım etttt!!!

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan marmaralım
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:03
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
84
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
42
@marmaralım
:emot101:puanım 65.260 tokattayım kadroya burda geçermiyim acaba??
 
"marmaralım" nıkli hocam bende tokat almusta sözleşmelıyım.siz tokat ın neresındesınız?
 
ben 5 lemde kaldım siz 2 lemde 3lemdesiniz yine:(((Allahım ne zor iş ya arada kalmak..Rabbim hayırlara ulaştırır inşallah hepimizi..çok zor çooookkkk!..
 
bence düşük puanllı olu sözleşmeden kadroya geçnee kadar sözleşmeli kalmak mantıklı hükümettt bağıırııooo sözleşmeli kadroya geçecek diee
 
kendi okulumda kendi memleketimde evimden çıkıp okula gidip gelmek mi ve sözleşmeli olmak mı
bilmediğim bir yerde yeni bir düzen kurup kadrolu olmak mı :S
Üf yaaa... Samsunda 1 tane okul öncesi yok yaaa 3000 de 1 tane olmaz mı ?
Yaa bir de Doğuya gidip de bi kaç ay sonra sözleşmelilerin kadroya geçirildiğindeki ruh halimi düşünüyorum :D
Düşünemiyorum Ruh kalmaz
Kadroya geçermiyiz? yoksaaaaa... Doğu batı demeden köy şehir demeden anaokulu anasınıfı demeden :) tercih yapmalı mıyız ?
NE ZOR YAAA....
 
kendi okulumda kendi memleketimde evimden çıkıp okula gidip gelmek mi ve sözleşmeli olmak mı
bilmediğim bir yerde yeni bir düzen kurup kadrolu olmak mı :S
Üf yaaa... Samsunda 1 tane okul öncesi yok yaaa 3000 de 1 tane olmaz mı ?
Yaa bir de Doğuya gidip de bi kaç ay sonra sözleşmelilerin kadroya geçirildiğindeki ruh halimi düşünüyorum :D
Düşünemiyorum Ruh kalmaz
Kadroya geçermiyiz? yoksaaaaa... Doğu batı demeden köy şehir demeden anaokulu anasınıfı demeden :) tercih yapmalı mıyız ?
NE ZOR YAAA....

Kargıda kadrolu olmak canım benim düşünme :D
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst