ben tercih edicem arkadaşım..ama 3.olarak çorum, yozgattan sonra kastomuyu tercih edicem.ArkadaŞlar tek kİŞİlİk bİr okul,ÖlÜ tercİh yapmamak adina soruyorum. Kastamonu İsteyen var mi? Puanim 53,954...
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!