Kadrolu atamadan sonra SÖZLEŞMELİ atama var kesin trt haberde bakan açıkladı...

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan dbasaraner
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:16
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
64
Tepki Skoru
0
Puanları
0
@dbasaraner
ay inşallah...:)
 
peki arkadaşlar sözleşmeli atamalar ocak ayına sarkar mı?
 
Arkadaşlar boşalan kontenjana atayacaklar yeni sözleşmeli alım olmicak dedi bundan sonra bende izledim şubatta belki olur diye seviniyodum ama olmaz daha söylendine göre.
 
bu alımı az yapacak dolayısıyla sözleşmelide az olur.55 binide ağustosta yaparsa yani 2011 sınavından sonra yeni giren olcak iyi puan alan olcak yine okulöncesinde mezun çogalcak vay halimize 2009 trenini kaçırdık allah yardımcımız olsun
 
her sene dahada kötü oluyor
 
Beklemekten usandım. Artık ne olacaksa olsun... İşimi ve öğrencilerimi özledim :)
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst