İş yerimde mutsuzum

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan sabish
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:38
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
20 Eki 2007
Mesajlar
8
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
@sabish
arkadaşlar sizinle sorunumu paylaşmak istedim 3 aydır bir anaokulunda çalışıyorum ve işe başladığımdan beri hiç iyileşemedim sürekli hastayım iş yerim bir anaokulu için olmaması gereken şartta rutubet ne ararsanız var ama çocuklarımı çok seviyorum ve patronum sanki biz öğretmenler uzaylıymışız ve hiç hasta olmaya hakkımız yokmuş gibi davranıyor sırf ben değil diğer öğretmenler ve çocuklarda hasta bu elverişsiz ortamda bilirsiniz ki hiç kimse bulunmak istemez ama usta öğretici kursu açılana kadar çalışmam gerekiyo birgün hastalanıp işe gidemedim diye yapmadığını bırakmadı ve sigortasız çalışmam da cabası şimdi yardımınıza ihtiyacım var sizce ne yapmalıyım
 
şimdi ne diyelim hocam yasal olmayan hemen hemen tüm şeyleri patron diye nitelendirdiğiniz kişi yapıyor.sigorta yok,iş şartları olumsuz,aldığınız ücret de yetersiz kim bilir siz orda çalışmaya devam ediyorsunuz.sizi orda tutan nedir?
 
beni orda tutan öğrencilerim gerçi çok sık öğretmen değiştirmeye alışkınlar ama açıkcası tecrübe kazanmak istedim ve sanırım en kötüsünde başladım bundan kötüsü olamaz herhalde patron die nitelendiriyorum çünkü bu işin eğitimini almış biri olsa öyle bir ortamın bu iş için ne kadar yetersiz olduğunu anlar diye düşünüyorum
 
beni orda tutan öğrencilerim gerçi çok sık öğretmen değiştirmeye alışkınlar ama açıkcası tecrübe kazanmak istedim ve sanırım en kötüsünde başladım bundan kötüsü olamaz herhalde patron die nitelendiriyorum çünkü bu işin eğitimini almış biri olsa öyle bir ortamın bu iş için ne kadar yetersiz olduğunu anlar diye düşünüyorum

"patron"un o yerin iş koşullarını anlaması için okulöncesi eğitimi alması gerekmez.çocukları hasta edebilecek ortamı patronun dahi ayırt edebilir bence.bu "patronlara" pirim vermemk gerek diye düşünüyorum.
çocuklarına da gelince onların velisi zaten para vererek o hizmeti alıyorlar.yani duyarlı bi ebeveyn hem para verip hemde çocuğunu hasta etmek istemez.bunun adı bile bile lades olur.
sana tavsiyem seçici ol ve bu işi layıkıyla yapan bir yeri tercih et.hem böylece kontrolsüz türeyen bu mantar kurumlarda azalır belki...
 
bugün itibari ile işi bıraktım şimdi kısa zamanda sağlığıma kavuşup çok sevdiğim mesleğime tekrar geri dönmek istiyorum
 
yerinizde olsam aynı şeyi yapardım.yolunuz açık olsun,dilerim çok daha iyi bir yerde çok daha iyi tecrübeler edinirsiniz.
 
bence en doğru kararı vermişsiniz..
umarım iyi şartlar altında ve huzurlu
çalışabileceğiniz bir işiniz olur..
 
elinize sağlık...
 
Kesinlikle doğru bir karar vermişsiniz.İş konusunda da tereddüt etmeyin bence mutlaka iyi bir yer bulabilirsiniz.
 
böyle kalitesiz kurumlar o kadar çokki! zamanında bende böyle kötü bi okula denk geldim senin gibi yaptım değerlerimi savundum,ideallermi hayalleştirmedim ve arkama dönüp baktığımda kesnlikle pişman olmadım aksine çok daha ii kurumlarla karşılaştım.
 
bence de önce şikayet edin
 
arkadaşlar sizinle sorunumu paylaşmak istedim 3 aydır bir anaokulunda çalışıyorum ve işe başladığımdan beri hiç iyileşemedim sürekli hastayım iş yerim bir anaokulu için olmaması gereken şartta rutubet ne ararsanız var ama çocuklarımı çok seviyorum ve patronum sanki biz öğretmenler uzaylıymışız ve hiç hasta olmaya hakkımız yokmuş gibi davranıyor sırf ben değil diğer öğretmenler ve çocuklarda hasta bu elverişsiz ortamda bilirsiniz ki hiç kimse bulunmak istemez ama usta öğretici kursu açılana kadar çalışmam gerekiyo birgün hastalanıp işe gidemedim diye yapmadığını bırakmadı ve sigortasız çalışmam da cabası şimdi yardımınıza ihtiyacım var sizce ne yapmalıyım
 
Allah Acil şifalar versin sayın hocam. İnş en kısa sürede sağlığınıza kavulursunuz...
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst