arkadaşlar sizinle sorunumu paylaşmak istedim 3 aydır bir anaokulunda çalışıyorum ve işe başladığımdan beri hiç iyileşemedim sürekli hastayım iş yerim bir anaokulu için olmaması gereken şartta rutubet ne ararsanız var ama çocuklarımı çok seviyorum ve patronum sanki biz öğretmenler uzaylıymışız ve hiç hasta olmaya hakkımız yokmuş gibi davranıyor sırf ben değil diğer öğretmenler ve çocuklarda hasta bu elverişsiz ortamda bilirsiniz ki hiç kimse bulunmak istemez ama usta öğretici kursu açılana kadar çalışmam gerekiyo birgün hastalanıp işe gidemedim diye yapmadığını bırakmadı ve sigortasız çalışmam da cabası şimdi yardımınıza ihtiyacım var sizce ne yapmalıyım